سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 تعداد کل بازدید : 551102

  بازدید امروز : 81

  بازدید دیروز : 97

ناب - طالب پور

 
خداوند، کسی را که به خانه اش یورش بَرَندو او [در دفاع از خانواده اش [نجنگد، دشمن می دارد . [رسول خدا صلی الله علیه و آله]
 
نویسنده: حمید طالب پور ::: پنج شنبه 97/3/24::: ساعت 4:54 عصر

به نام خدا

رفقا! یکبار برای همیشه به این شبهه که چپ و راست، اصلاح طلب واصول گرا به آن مبتلایند پاسخ دهیم تا شاید نیرو های ولایی نفسی بکشند!

واما شبهه : این دیگر چه مملکت، نظام وانقلابی است که تا به حال هر چه رییس جمهور داشته ایم ، یا میانه ی راه ویا آخر کار تو زرد در آمده اند ودچار ریزش شده اند ؛ آیا واقعا مشکل از نظام اسلامی است یا مشکل از اشخاص (رییس جمهورها) است ؟ آیا واقعا این مسأله از نقاط ضعف واُفت برای انقلاب اسلامی نیست ؟

واما در پاسخ باید گفت:

اتفاقا این حالت،  نشانه ی پویایی و مترقی بودن مبانی و پایه های نظام اسلامی و انقلاب مردم ایران است، چرا که حق و صلاح جامعه را با اشخاص وافراد نمی سنجند بلکه با شاخص ها و ملاک های منطقی می سنجند ، شاخص هایی که برگرفته از اسلام ناب و آموزه های قرآن و عترت طاهرین علیهم السلام است ؛ لذا هرگاه شخصی از آن معیارها و شاخص ها تخطی کرد و فاصله گرفت، اورا از دایره ی نظام وانقلاب خارج می کند و این، خود نشانه ی پویایی، مترقی بودن، دارای قانون و شاخص بودن نظام و انقلاب اسلامی ایران است و نه تنها علامت ضعف و نقطه ی منفی نیست که از نقاط مثبت و قوت نظام سیاسی اجتماعی جمهوری اسلامی ایران است./.

 


 
 
 
 

موضوعات وبلاگ

 

درباره خودم

 

حضور و غیاب

 

آوای آشنا

 

اشتراک