سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 تعداد کل بازدید : 550177

  بازدید امروز : 22

  بازدید دیروز : 69

ناب - طالب پور

 
[ و مردى را دید که براى زیان دشمن خویش مى‏کوشید و به خود زیان مى‏رسانید بدو فرمود : ] تو کسى را مانى که به خود نیزه‏اى فرو برد تا آن را که پس وى سوار است بکشد . [نهج البلاغه]
 
نویسنده: حمید طالب پور ::: جمعه 94/11/30::: ساعت 11:57 صبح

به نام خدا 

  پروژه انگلیس، آمریکا و اسرائیل برای انتخابات که مدت هاست رهبر معظم انقلاب به آن اشاره داشته و فرموده بودند که دشمنان چشم طمع به انتخابات ما دارند و در سخنان چند روز گذشته خود نیز به آن اشاره کردند، به نظر می رسد در 3 فاز  قرار است صورت گیرد:

 فاز اول 2 قطبی سازی انتخابات، فاز دوم مهندسی افکار عمومی در انتخابات و در صورت موفقیت در این 2 فاز، در فاز سوم به چالش کشیدن نتایج و مشروعیت زدایی از نتایج انتخابات خواهد بود.

این می تواند طراحی جدیدی باشد برای اینکه فضای کشور را  فتنه گون کرده و ایجاد ناامنی در فضای داخلی کشور به همراه داشته باشد.(1)

 

1)- رضا سراج کارشناس مسائل سیاسی کشور

 


 
نویسنده: حمید طالب پور ::: جمعه 94/11/30::: ساعت 11:19 صبح

 به نام خدا  

 گذشت 38 سال، زمان زیادی برای یک انقلاب است، هیچ انقلابی پس از پیروزی سابقه این همه بقا و ماندگاری را نداشت، بزرگترین انقلاب‌ها پس از 15 تا 20 سال به انحراف کشیده شد و از اهدافی که انقلابیون داشتند دور شد .
 
 * ‌‌وقتی انقلابیون در حاکمیت قرار می‌گیرند محافظه کار می‌شوند و انقلابیونی که در حاکمیت قرار نمی‎گیرند به دلیل کهولت سن دچار مسائل مادی و دنیایی شده و از انقلاب اسلامی فاصله می‌گیرند، ولی در انقلاب اسلامی ما این اتفاق نیافتد.
 
  ‌در انقلاب اسلامی ریزش داشتیم ولی میزان رویش‌ها بیشتر بود،  روز به روز پیوند بین مردم و رهبر انقلاب اسلامی ایران بیشتر شد و به دلیل دینداری، مذهب، اعتقاد به فرهنگ عاشورا و گره خوردن انقلاب اسلامی با عاشورا شاهد ماندگاری انقلاب اسلامی ایران بودیم.

*از جانب مردم مشکلی متوجه انقلاب اسلامی ایران نیست، مشکل ما ، عده‌ای از افرادی که ادای انقلابی بودن را دارند ولی وقتی در حاکمیت قرار می‌گیرند به دنبال منافع حزبی و معتقد به اصلاح جامعه منهای استفاده از منویات اسلام هستند.

*برخی از مسئولان اعتقاد دارند که انقلاب اسلامی ایران به پیروزی رسید، دیگر از لباس انقلابی بودن خارج شویم به قول خودشان رسیدگی به مردم را یکی از وظایف اصلی خودشان اعلام می‌کنند ولی در عمل با پناه گرفتن به شعار حمایت از مردم چشم به کمک غربی‌ها دوختند و معتقدند که غربی‌ها باید برای ما امنیت، آسایش ایجاد کند و این در حالی است که رهبر انقلاب اسلامی ایران بحث اقتصاد مقاومتی را مطرح کردند.

*نباید انقلاب اسلامی ایران به دست افرادی سپرده شود که مقابل فرمایشات رهبر انقلاب اسلامی حرف دارند، کسانی که در مجلس ششم تحصن کردند به بهانه ی کمک به مردم ، به فکر قدرت‌طلبی خویش بودند. کسی می‎تواند به فکر مردم باشد که تفکر دینی داشته باشد، دینداران واقعی برای کمک به مردم از جان و مال و قدرت می‎گذرند و این موضوع باید مورد نظر قرار گیرد.
 
*در طرح نفوذدشمن لازم نیست که آمریکایی درداخل کشورمسندقدرت وکرسی رابه دست بگیرد همین که فرد ایرانی نگاه به غرب داشته باشد و صاحب کرسی باشد نفوذ انجام شده است.(1)

1)- سخنان سردار جعفری فرمانده کل سپاه :

 


 
نویسنده: حمید طالب پور ::: پنج شنبه 94/11/22::: ساعت 11:45 عصر

به نام خدا 

پس از 37 سال تحمل سختی ها وناملایمات، مرحبا به این حضور ، شجاعت،بصیرت ومعرفت ملت انقلابی ایران اسلامی اجرکم علی الله انشاءالله 


 
نویسنده: حمید طالب پور ::: یکشنبه 94/11/18::: ساعت 6:43 عصر

آقای متولی زاده اردکانی دبیر انجمن زیست فناوری سلامت ایران ضمن بیان اینکه هیچ نهاد نظارتی سلامت محصولات دستکاری ژنتیک آمریکا را ارزیابی نمی‌کند، ابراز داشت: برخی متولیان سلامت مردم، اخبار مربوط به عدم سلامت محصولات تراریخته را تحریف کرده و انتشار می‌دهند.

در طول دو دهه گذشته محصولات دستکاری شده ژنتیک (تراریخته) در اقلام ذرت، سویا،کانولا و پنبه به بازار جهانی وارد شده است؛ که  ادامه مطلب...

 
نویسنده: حمید طالب پور ::: پنج شنبه 94/11/8::: ساعت 7:21 صبح

به نام خدا 

هشدار!! نسبت به قانونی شدن طرح صهیونیستی اگروتروریسم در خلال تصویب لایحه برنامه ششم توسعه کشور .

 « خود اروپایی‌ها ورود محصولات تراریخته را محدود کردند!!.»آیا ورود این برنامه ها به کشور مشکوک نیست ؟

    مواد غذایی تراریخته (دستکاری شده ژنتیکی) به محصولاتی اطلاق می‌شود که از انتقال یک یا چند ژن بین دو نوع موجود زنده مختلف به وجود می‌آید؛ گرچه این محصولات دانش‌بنیان می‌تواند از محسناتی مانند پرمحصولی، و مقاومت نسبت به آفات بهره‌مند باشد، اما مشکلات متعددی نیز برای چرخه طبیعی اکوسیستمها و سلامتی انسانها به وجود می‌آورند؛ چرخه‌ای که طی هزاران سال گذشته، به روال طبیعی خود ادامه داده و توسط انسان کمتر دستکاری شده است. این موارد چنان مضر است که می‌تواند به‌عنوان یک «سلاح» تمام‌عیار علیه ملتها، و حتی برای «عقیم سازی نسلها» مورد استفاده قرار گیرد، اما دانش‌محور بودن این محصولات، و مزایای توصیفی آن به‌بهانه توسعه فناوری‌های نو سبب شده که مسئولین کشور ما بدون در نظر گرفتن معایب این محصولات، تولید تجاری آن را در لایحه برنامه ششم توسعه بگنجانند. ادامه مطلب...

 
نویسنده: حمید طالب پور ::: دوشنبه 94/11/5::: ساعت 8:26 صبح

به نام خدا

   انسان، اندک بصیرتی داشته باشد آب به آسیاب حامیان فتنه وبرخی دشمنان داخلی وخارجی نمی ریزدو باعث انشقاق ودودستگی بین طلاب وفضلای اردکانی مقیم قم نمی شودودر سال همدلی وهمزبانی  ودر آستانه ی دو انتخابات بزرگ کشور،مصداق بارز وحدت شکنی  وتفرقه افکنی نمی گردد.

گروه اندکی حدود ده، پانزده نفره ،تربیت یافته ی مکتب رلاتیویسم وپلورالیسم ، که دم از تکثر حق ونسبی گرایی اخلاق می زنند ،به علت عدم شناخت و ناآگاهی ازبرخی مبانی واصول مخالفان نظام اسلامی ، عملا مسیر ایشان را سیر می کنند ؛ متأسفانه این گروه متأثر ومتعصب، اکثریت طلاب ولایت مدار وارزشی  اردکان را تحت فشار قرار داده اند و با نوعی استبداد و بازی با کلمات  که برگرفته از طرز تفکر بزرگانشان است می روند تا باعث تشتت واختلاف بی سابقه ای در طول این سی وچند سال تشکیل مجمع طلاب اردکانی مقیم قم گردند.

امید است این چند نفر که مرتب دم از قانون ، قانون گرایی ودفاع از حقوق مردم وطلاب می زنند، بدانند که بار کج به منزل نمی رسد ، لذا با کمی تأمل واندیشه ونه با لجاجت ویک دندگی واصرار بر مواضع خود ، به صراط حقیقی  باز گردند وخود را فدای اهداف پوچ وبی مایه ی دیگران نکنند. چرا که حدیث دلسوزانه وحکیمانه ی  پیامبر اعظم صلی الله علیه وآله مبنی بر اینکه « تفکر ساعة خیر من عبادة سبعین سنة» برای همین مواقع است . والسلام علی من اتبع الهدی ./.    


 
 
 
 

موضوعات وبلاگ

 

درباره خودم

 

حضور و غیاب

 

آوای آشنا

 

اشتراک