سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 تعداد کل بازدید : 550789

  بازدید امروز : 63

  بازدید دیروز : 38

ناب - طالب پور

 
خوش خویی، محبّت به بار می آورد و دوستی رااستوار می کند . [امام علی علیه السلام]
 
نویسنده: حمید طالب پور ::: جمعه 94/5/2::: ساعت 9:41 عصر

به نام خدا

«بعضی از آمریکایی‌ها در کتابهای خاطرات خودشان اعتراف کردند که در ایجاد داعش، در توسعه‌ی داعش، در جاانداختن داعش نقش داشتند  و امروز هم دارند حمایت می کنند. حالا ائتلاف ضدّ داعش به‌وجود آمده.

[البتّه‌] بنده که باور نمی کنم واقعاً یک ائتلافی باشد ضدّ داعش؛ [ولی‌] حالا به فرض که چیزی بر علیه این دسته باشد؛ مگر فقط داعش است؟ گروه‌های گوناگون با ثروتهای بادآورده به اسمهای مختلف در اطراف کشورهای اسلامی دارند تلاش می کنند، کار می کنند، تروریسم را ترویج می کنند، انفجار ایجاد می کنند، آدمها را می کشند، بی‌گناه‌ها را در کوچه و بازار و میدان و مسجد و مانند اینها از بین می برند.

سر ملّتها را گرم کردند، مشغول کردند؛ شیعه را علیه سنّی، سنّی را علیه شیعه؛ یک عدّه را در این طرف، تندرو و فحّاش و افراطی تربیت میکنند، با پول وادار می کنند [به این کارها]، یک عدّه را متقابلاً از آن طرف تندرو و فحّاش به‌وجود می‌آورند که اینها به جان هم بیفتند و هر کدام هم یک خیل عظیمی از مردم دنبالشانند. چه بهتر از این برای صهیونیست‌ها؟ چه بهتر از این برای رژیم صهیونیستی؟ بیدار شویم! بفهمیم چه دارد در منطقه می گذرد!» مقام معظم رهبری حضرت آیت الله خامنه ای حفظه الله  27/4/1394


 
 
 
 

موضوعات وبلاگ

 

درباره خودم

 

حضور و غیاب

 

آوای آشنا

 

اشتراک