سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 تعداد کل بازدید : 551164

  بازدید امروز : 143

  بازدید دیروز : 97

ناب - طالب پور

 
دانش یاری می رساند، حکمت ره می نماید . [امام علی علیه السلام]
 
نویسنده: حمید طالب پور ::: دوشنبه 97/11/8::: ساعت 9:18 عصر

به نام خدا

رفقا! خدا را شکر که فهمیدیم نماینده ی شهرمان چگونه ذوب در ولایت است!

معنای ولایت مداری نماینده ی محترم مجلس و حزب متبوعشان را کاملا درک کردیم !

ایشان درجلسه ی پرسش و پاسخ با اساتید حوزه علمیه اردکان در رابطه با اینکه ولایت مداری به حرف وادعا نیست، بلکه باید همسویی فکری و التزام عملی داشت؛ و شما چرا با اینکه ولیّ وامام جامعه در موضوع برجام تآکید بر عدم اعتماد به آمریکا وخسارت محض بودن آن را مطرح کردند، باز بر عقیده ی خود پس از 6 سال پافشاری می کنید ؟ در جواب گفت :

همه ی وجودم واز عمق جانم ولایت مدارم و این امر ذاتی من است وکسی نباید در آن شک کند اما در برجام ما کارشناسی کردیم، رهبری هم کارشناسی کرد، ما رسیدیم به این که طبق بند7 منشورسازمان ملل اگر ما برجام را امضا نکنیم به ما حمله ی نظامی می شود! اما نظر رهبری چیزدیگری بود!!.

رفقا! ملاحظه کردید؟!

وقتی امام ومقتدای جامعه با نگاه ولایی ومسلطش به همه ی جوانب مسایل ومشکلات کشور می فرماید: آنچه سایه جنگ را از کشور برداشت؛ اقتدار موشکی وعلمی، مقاومت و ایستادگی مثال زدنی مردم پای نظام اسلامی بود نه برجامی که حاصلش خسارت محض؛

انسان می ماند وتعجب می کند که چگونه مردم، این تفکر منحرف ودر تضاد با تفکر ولایی را در کسوت نماینده ی مجلس شورای اسلامی ، جا داده و همچنان سکوت می کنند ؟!

برادربزرگوار نماینده ی عزیز! مسائل استراتژیک وراهبردی جامعه را که نمی شود با کارشناسی فشل و حزبی پیش برد وبرای آن تصمیم گیری کرد. پس جایگاه تقدم نظر ولایت درامور مختلف به ویژه مسائل حساس و کلیدی جامعه ، مطابق قانون اساسی چه می شود؟

پس جایگاه قانون مداری وولایت محوری کجاست؟

دقیقا تاریخ تکرار می شود! تقابل رأی و نظرکارشناسانه ی اهالی سقیفه ونظر علی(ع) به ذهن می آید. خسارت محض برجام کجا و رها نکردن گرایش به آمریکا واروپا ونگاه غربگرایانه به بهانه ی برجام کجا؟

مردم ولایت مدار، شریف ورشید اردکان ؛ با توجه به مواضع نماینده ی محترم شهرمان، می توان منشأ دوقطبی سازی ومشکلات اساسی در جامعه را هم تا حد زیادی شناخته شده دانست .

جناب نماینده ی محترم ! شما نماینده ی مردم مقاوم، دانا و مقتدر ایران اسلامی هستید چرا زلف خود را به اموری واهی چون برجام 1 و برجام اروپایی گره می زنید درحالیکه مشکل مردم ما، راه حلّی کاملا روشن وداخلی دارد. ما با داشتن امکانات، نیروی انسانی و سرمایه طبیعی 7 برابری دنیا چرا باید نگاهمان به خارج باشد وعزت واستقلالمان را به حراج دهیم؟

نماینده محترم و معززشهر! چرا با زیربنای فکری شبه لیبرالی و رسوبات به جامانده از قبل از انقلاب، هنوز خودباوری ملت را درک نکرده اید وبر نظرات باطل طیفتان اصرار دارید؟ أین تذهبون؟ چرا همچون جهادگران پشیمان در حال چرخش وریزش هستید ؟ به سوی مردم و ولایت واسلام عزیز برگردید که هنوز دیر نیست.

امیدواریم به جای طرح مباحث حاشیه ای و فرعی توسط شما نمایندگان و دولت محترم (با عذرخواهی از مردم صبور وآگاه ) به تفکر انقلابی باز گردیده، به وظیفه ی اصلی خود که حل مشکلات اساسی مردم و رفع معضل اقتصادی و فرهنگی و به ویژه معیشت مردم است، بپردازید وباتکیه بر نیروها و امکانات داخلی، خودباوری و خوداتکایی؛ ایرانی آباد، آزاد و حکومت وامتی بر پایه ی دین و الگو، بسازید. ان شاءالله 


 
 
 
 

موضوعات وبلاگ

 

درباره خودم

 

حضور و غیاب

 

آوای آشنا

 

اشتراک