سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 تعداد کل بازدید : 550751

  بازدید امروز : 25

  بازدید دیروز : 38

ناب - طالب پور

 
[ و گروهى او را پیش رویش ستودند ، فرمود : ] بار خدایا تو مرا از خودم بهتر مى‏شناسى و من خود را از آنان بیشتر مى‏شناسم . خدایا ما را بهتر از آن کن که مى‏پندارند و بیامرز از ما آنچه را که نمى‏دانند . [نهج البلاغه]
 
نویسنده: حمید طالب پور ::: پنج شنبه 98/10/19::: ساعت 8:7 صبح

بسم الله قاصم الجبارین

به نام انتقام گیرنده از ظالمان

رفقا! حرکت عظیم ، موج خروشان وخشم مقدس امت اسلام در این برهه از زمان در مقابل ظلم فاحش سردمداران کفر واستکبار ودر رأس آنها رژیم قلدر، بی منطق ومنحوس آمریکا کاملا باصراحت وشفافیت، پیام استقامت وانتقام سخت ودندان شکن را به همه مخابره کرد و هر ایرانیِ غیور ومسلمانِ شجاع با صدای رسا ،لوازم این انتقام یعنی شهادت طلبی وایثار جان در این مسیر مقدس را فریاد زد اما!

اما عده ای واداده یِ ترسو، رفاه طلب ِ راحت گزین از جمله محمد رضا خاتمی که از آزادگی ، شجاعت وحمیّت بویی نبرده اند در بیانیه ای ذلیلانه وملتمسانه از دولتها وملتها در خواست میانجیگری برای حمله نکردن رژیم ستمگر آمریکا به ایران نموده واز سوی دیگر با بی غیرتی تمام از مسئولین کشورمان خواسته اند که  نکند این رفاه وآبادانیمان را به هم بزنید و گستاخانه در معامله با خون سردار رشید اسلام  ومنطقه حاج قاسم سلیمانی ویاران وفادارش مطالبه ی تساهل ومدارا در برابر دشمن خبیث کرده اند :<<...حفظ امنیت عمومی و ملی و نیز آبادانی و رفاه ملت را بر هر موضوع دیگری اولویت دهند>>. 

مطمئنیم هیچ اصلاح طلبِ واقعی که مبانی اسلام وکشور عزیز ایران وفرزندان عزیزش را دوست دارد با در خواست این 60 نفر خود باخته ی ترسو از جمله محمد رضا خاتمی موافق که نیست بلکه آن را دور از شرف ، فطرت پاک و غیرت می داند.

#شهید#حاج #قاسم

#شرافت

#ترس

#غیرت

#وادادگی

#شجاعت

#خاتمی#محمد#رضا

#انتقام #مقدس

#انتقام#سخت


 
 
 
 

موضوعات وبلاگ

 

درباره خودم

 

حضور و غیاب

 

آوای آشنا

 

اشتراک