سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 تعداد کل بازدید : 551113

  بازدید امروز : 92

  بازدید دیروز : 97

ناب - طالب پور

 
اندیشیدن مانند با چشم دیدن نیست؛ زیرا گاه چشمها به صاحبانش دروغمی گویند، ولی خرد به آنکه از وی اندرز خواسته، نیرنگ نمی زند . [امام علی علیه السلام]
 
نویسنده: حمید طالب پور ::: یکشنبه 97/11/7::: ساعت 9:25 صبح

به نام خدا 

رفقا ! متأسفانه شگرد وشیوه ی مرتسم در ذهن نماینده ی محترم شهرمان؛ انداختن توپ در زمین طرف مقابل یعنی مردم وبرخی منتقدین است ونیز شگرد بهانه گیری وعوامفریبی در مجالس عمومی ومساجدبا الفاظ وسؤالاتی ساده وبه ظاهر مردم پسند ؛ برای مثال : «مگر بد است که ما با طراحی وآوردن صنعت بیکارها وجوانان شهر را سر کار بردیم وشاغل کردیم؟و...

این در حالی است که کسی با اشتغال جوانان مخالف نیست  مخالفتها به عدم تدبیر وعدم پیوستهای اجتماعی، فرهنگی وزیست محیطی است که خسارتهای آن بسیار از منافعش بیشتر است .واقعا از قِبَل صنایع ودر حقیقت غارت منابع ، معادن، آب وسرزمین اردکان عزیز چقدر مردم نفع می برند؟! چقدر ساده اندیشی است اگر منفعت بسیار کم اشتغال جوانان، آن هم در سطوح پایین ونه سطوح مدیریتی را چون پتکی بر سر مردم بزنند واز خسارتهای عظیم آن برای مردم نگویند و توقع داشته باشند مخالفتی ابراز نشود . واقعا اینها اگرعوام فریبی وسوء استفاده از عواطف واعتماد پاک مردم نیست پس چیست؟

واین در حالی است که جناب آقای تابش در مناظره ی خود با آقای کوهکن نماینده ی دیگر مجلس گفته بود : «طرحی اگر به مجلس بیاید اما بدون پیوست باشد نشانه ی ضعف ساختار آن است»

جناب آقای نماینده ی محترم: آوردن طرح صنایع پر آب خواهی که شاید تنها افتخار بزرگ شما در طول تصدیگری نمایندگی شماست آیا بدون پیوست فرهنگی، زیست محیطی واجتماعی ؛ نشانه ی ضعف ساختار ذهنی طراح وتیم او نیست؟ چرا مردم را فریب می دهید؟ چرا شهری با این قدمت فرهنگی  وقوام رسوم وسنتهای پاک واصیل وزیست بومی عالی را در مدتی اندک با بی تدبیری  وکج اندیشی به این روز اسفبار انداخته اید؟ چرا به جای عذر خواهی واصلاح حقیقی خسارتها ، همچنان بر رویه ی باطل خویش اصرار دارید ؟مباد روزی که مردم به ماهیت واقعی طرحهای شما وتفکر خاص ومستبدانه ی شما وجریان فکریتان پی ببرند که دیگر جایی در این شهر نخواهید داشت و عاقبتتان با کرام الکاتبین خواهد بود.فاعتبروا ... . 


 
 
 
 

موضوعات وبلاگ

 

درباره خودم

 

حضور و غیاب

 

آوای آشنا

 

اشتراک