سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 تعداد کل بازدید : 551795

  بازدید امروز : 0

  بازدید دیروز : 29

ناب - طالب پور

 
از مصاحبت با فاسقان، بدکاران و آنان که آشکارا مرتکب معصیت می شوند، بپرهیز . [امام علی علیه السلام]
 
نویسنده: حمید طالب پور ::: سه شنبه 93/10/9::: ساعت 11:7 عصر

به نام خدا 

ضمن تبریک حماسه ی بزرگ 9 دی  در رسوایی وآشکار کردن فتنه ی سبز  به مطلبی برخوردم که ماهیت برخی جریانات وحامیان فتنه ی 88 را آشکارتر می سازد : 

 

 حجت‎الاسلام سیدمحمود نبویان  با بیان اینکه آمریکا با نظام ولایی ایران سر ستیز دارد، گفت: بعد از رحلت امام خمینی(ره) به دولت سازندگی بها داده شد تا روشنفکران و تکنوکرات‎ها علیه اسلام کار کنند.

نماینده مردم تهران در مجلس افزود: اصلاح‎طلبان پا را تا حدی فرا گذاشتند که اعلام کردند قرآن سخن خدای متعال نیست و پیامبر(ص) آن را از خود آورده است!.

نبویان ادامه داد: آنها جسارت و جرأت را تا حدی رسانده بودند که معصوم بودن ائمه(ع) را زیر سئوال می‎بردند و می‎گفتند وقتی سخن از اصلاحات می‎شود قرآن نیز باید اصلاح شود زیرا پر از تناقض است!.

وی گفت: اعتراض به خدا و حتی فتنه‎گر خواندن آن، نقد به قرآن کریم، قبول نداشتن وحی و اینکه قرآن ناشی از احساسات حضرت محمد(ص) بود و اگر ایشان بیشتر عمر می‎کردند قرآن نیز شاید دو جلد می‎شد! از افاضات اصلاح‎طلبان و دوم خردادی‎ها بود!.

نماینده مرم تهران در مجلس شورای اسلامی خاتمی را رأس فتنه دانست و ادامه داد: این فرد با آگاهی کامل و با هدف براندازی نظام در جریان فتنه 88 نقش‌آفرینی می‎کرد.

وی ابراز داشت: در روزهای بستری مقام معظم رهبری در بیمارستان، چهار نفر واسطه شدند که خاتمی به عیادت ایشان رود اما رهبر فرزانه انقلاب فرمودند که من او را «باغی انقلاب» می‎دانم و اجازه ملاقات ندادند.(باغی کسی است که از تحت ولایت  امام و رهبر نظام اسلامی خارج شده باشد وبه حد ستیز با او در آید )1

نبویان با بیان اینکه میزان صداقت افراد در ولایت‌پذیری را باید در عمل دید نه پشت تریبون؛ خواستار توجه به این مهم شد.

وی در ادامه ی سخنرانی در همدان گفت: برادرِ خاتمی در سال 84 می‎گفت «چه کسی گفته اصلاحات شکست خورده؟ این جریان آن قدر پیروز شده که امروز به خود حق می‌دهیم اگر در رأس حکومت امام غایب معصوم باشد در ملأ عام او را نقد و استیضاح کنیم!».

نماینده مردم تهران در مجلس با بیان اینکه این اظهارات سخیف و مغرضانه نشان از آن دارد که اینان با اسلام و اصل آن مشکل دارند، بیان داشت: در جریان فتنه، عناصر اصلی فتنه حتی قانون اساسی جدیدی را نوشته بودند که این کار معنایی جز تلاش آنها برای براندازی نظام اسلامی نداشت.

وی ادامه داد: در قانون اساسی فتنه‎گران هر جا نامی از اسلام آمده، حذف و حتی اندک ارتباطی با اسلام منجر به حذف آن اصل شده بود.

نبویان با بیان اینکه برخی عمامه به سرها و آنانی که نخست وزیر امام بودند، حتی یک کلمه فتنه را محکوم نکردند که خود نیز آبی بر آسیاب دشمن ریختند، خواستار توجه به این مهم شد.

وی با گریزی به برنامه‌ریزی فتنه‎گران از سال 78 برای براندازی نظام گفت: بانی فتنه 78 تاج‎زاده معاون سیاسی وزارت کشور دولت اصلاحات بود یعنی در جمهوری اسلامی یک وزارتخانه می‎تواند منشأ فتنه باشد.

نماینده مردم تهران در مجلس افزود: سال 76 وقتی خاتمی رأی آورد حجاریان تئوری فتح سنگر به سنگر را مطرح کرد و گفت؛ حالا که قوه مجریه را گرفته‎ایم باید قوه مقننه را نیز از آن خود کنیم.

وی ادامه داد: آنها متوجه شدند تا زمانی که جایگاه رهبری را در دست نگیرند نمی‎توانند به اهداف خود برسند پس در این جا فتنه جدیدی شروع شد.

هدف فتنه ، زدن اصل ولایت فقیه است

نبویان گفت: از آن جا که عزل و نصب رهبری توسط مجلس خبرگان انجام می‎شود و چون به آن نفوذ نداشتند، بر روی وزارت اطلاعات و نیروی انتظامی به عنوان بازوان رهبری متمرکز شدند.

وی تئوری قتل‌های زنجیره‎ای را در راستای همین امر دانست .

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی ایجاد فشار از پایین و چانه‎زنی از بالا را از دیگر رویکردهای جریان فتنه خواند و ادامه داد: آوردن مردم و دانشجویان به کف خیابان به منظور مجبور کردن نظام برای باج دادن از دیگر اهداف این جریان بود.

وی افزود: عبور از فتنه‎های سنگین با درایت مقام معظم رهبری و حضور به موقع مردم در دفاع از نظام و ولایت محقق شده که باید مورد توجه باشد.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به لوایح دوقلو به منظور افزایش اختیارات رئیس جمهور تا حد عزل و نصب رهبری و کاهش قدرت شورای نگهبان در انتخابات مجلس، آن را دسیسه دیگری از سوی فتنه‎گران دانست که البته این حربه نیز عملیاتی نشد.

 آقای روحانی! حواستان به اطرافیانتان باشد

وی ادامه داد: فتنه‎گران و مخالفان نظام همین الآن هم برای مجلس خبرگان آینده برنامه‎ریزی کرده‌اند و صریحاً گفته‌اند که خبرگان آینده خبرگان رهبرساز است.

(منبع : خبر گزاری ها)

1)-برخورد با اهل بغی در فقه همان‌ رفتار امیر المومنین (ع) با خوارج است. ابتدا باید ارشاد و موعظه و رفع شبهه کرد، اگر بازنگردند با بغاة  برخورد جدی می‌شود. این رفتاری است که هر حکومتی با قیام مسلحانه  واغتشاش علیه خود انجام می‌دهد.


 
 
 
 

موضوعات وبلاگ

 

درباره خودم

 

حضور و غیاب

 

آوای آشنا

 

اشتراک