سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 تعداد کل بازدید : 551841

  بازدید امروز : 46

  بازدید دیروز : 29

ناب - طالب پور

 
گشاده رویی، دامِ دوستی است . [امام علی علیه السلام]
 
نویسنده: حمید طالب پور ::: پنج شنبه 90/10/1::: ساعت 12:0 صبح

به نام خدا 

(نقدی طنز گونه بر اصلاحات شرطی شده)

رئیس جمهور اسبق ایران، در جواب این که آیا اصلاح طلبان ،انتخابات پیش رو را تحریم خواهند کرد یا خیر گفت: برای شرکت در انتخابات ،بنده دیدگاههای خود را پیش تر بیان کرده ام و انتظار داشتم شرایطی فراهم شود که همه دیدگاه ها بتوانند در انتخابات حضور و مشارکت داشته باشند.

 وی با بیان این که فعلا این شرایط فراهم نشده است، گفت: فکر می کنم وقتی همه نشانه ها دلالت بر این دارد که نباید در انتخابات شرکت کنیم، بنابراین شرکت در انتخابات معنایی ندارد.

حرف بنده همان است که شورای هماهنگی جبهه اصلاحات اعلام کرده که اصلاح طلبان نمی توانند و نباید در انتخابات ( دور نهم مجلس شورای اسلامی ایران) نامزد و فهرستی داشته باشند .

 

رفقا ،چند نکته، از منظری دیگر :

  الف)  به نظر می رسد خود زنی وانتحار معرفتی آقایان اصلاح طلب که مرتکب گناه بزرگی شده اند ،کم کم منجر به رفتن در کُماو مرگ اجتماعی ،سیاسی شان شود ، همان گونه که خدا وعده داده است

  ب)  به این قیاس برهانی توجه کنید :

 1) :شرایطی برای حضور وشرکت همه ی دیدگاههای اصلاح طلب  ،گذاشته ایم که اگر برآورده شود می آییم والا نمی آییم

2) :آن شرایط که بایستی توسط اصلاح طلبان وهم کیشان گیج و مغمی علیه مان برآورده می شد، محقق نشد 

3) :نتیجه : پس نمی آییم که نمی آییم

نتیجه ی کل قیاس :  نظام اسلامی عزیز ! حکومت ولایی فقیه !که چندین سال کارمان بود با همکاری اپوزیسیون خارج نشین ،مستکبرین وصهیونیست های مهربانتر از مادر ، به هر لطایف الحیلی شده ریشه تان را بکنیم وتاب دیدنتان را نداشتیم ومی خواستیم لااقل مبانی اصولیتان را بچرخانیم ،بیایید مشکل مان را حل کنید ،شاید آنهم شاااید بر نظام اسلامی وخون شهدا و نیزمردم بصیر ورشید ایران،- که ما آنها را چیز دیگری فرض کرده بودیم – منت گذاشته،شاید آنهم شاید برگردیم .!!

  ج) آیا می توان از مجموع این اظهارات به این نتیجه رسید که اصلاح طلبان قصد دارند با اتخاذ تاکتیک جدید- که از ضرب المثل قدیمی «شترسواری دولا دولا»، الگوبرداری شده - بتوانند با یک تیر چند هدف را نشانه روند؟

  مردم بصیر ومؤمن ایران وحماسه سازان ولایتمدار 9 دی (گویند):

ای آقایان خواب نما شده !! خیال باف وسرگردان !!ضرب المثل ها هم دارند در عرف سیاسی اجتماعی خوب جا وا می کنند: <بزک نمیر بهار میاد کمبزه با خیار میاد><شتر در خواب بیند پنبه دانه ،گهی لپ لپ ...>(داستان گنجشک ودرخت تناور را،هم به یاد داریم).

(تذکر آیین نامه ای) :البته نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با سعه ی صدر ،ورأفت معقول ،هنوز هم منتظر است افراد مرتکب کبائر ،منحرف یا غافل  _ که اخیرا به زعم خود ،چراغ خاموش، به شغل شریف سیاه نمایی روشنفکرانه به جای نقد انقلابی ،مشغول اند _  با برائت از دشمنان وفتنه گران ،باتوبه ی واقعی واصلاح گذشته، برگردند ،اما،اما ...!!

(دوستان همه دعا کنیم تا کار به کُما و...نکشد.)1/10/1390

 


 
 
 
 

موضوعات وبلاگ

 

درباره خودم

 

حضور و غیاب

 

آوای آشنا

 

اشتراک