سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 تعداد کل بازدید : 552958

  بازدید امروز : 54

  بازدید دیروز : 66

ناب - طالب پور

 
دانش، بنیاد هر خیر و نادانی، ریشه هر شرّی است . [امام علی علیه السلام]
 
نویسنده: حمید طالب پور ::: جمعه 91/12/11::: ساعت 12:26 عصر

به نام خدا

   اگر تعلیمات مسیحیت ،که مورد گزند انحرافات قرار گرفته  را بررسی کنیم ، موارد متعددی می یابیم که با عقل سلیم وفطرت پاک در تعارض وتهافت است وبه واسطه ی همین تناقض آشکار ولزوما ناتوانی علمای مسیحی از دفاع عقلانی از آنها ؛ ناگزیر قائل شده اند که باید به آموزه هایی همچون تثلیث وتعمید ؛ فقط ایمان آورد ، لذا لایه هایی از عقل وفطرت گریزی وحتی عقل ستیزی در تعلیمات مسیحیت دیده می شود وگاهی این تعلیمات فطرت گریز وعقل ستیز باعث رسوایی هایی برای جامعه ی مسیحیان گشته است .

از جمله آموزه هایی که باعث بروز مشکلاتی در بین مسیحیان بویژه عالمان وکشیشان مسیحی شده ؛ممانعت از سیر منطقی وفطری زندگی زناشویی وازدواج است . پیامد مشکل ، مفسده ومعضل اجتماعی این آموزه ی ناصحیح وکاملا غیرمنطقی ، در گزاره های مسیحیت ، کار را به جایی رسانده است که  تاب وتحمل رسوایی اش برای با لاترین ومطلع ترین مقام علمی ورسمی مسیحیان جهان (یوزف آلویس راتسینگر معروف به) پاپ بندیکت شانزدهم (دویست و شصت و پنجمین پاپ کاتولیکها)، از دست رفته ؛ وعمده دلیل واقعی استعفای او را همین شمرده اند.

( برای نمونه جنگ قدرت ، رسوایی سیاسی ، اخلاقی واقتصادی در واتی لیکس و... را مطالعه نمایید ، جنایاتی که کشیشان  مرتکب شده اند آنقدر بزرگ است که می توان در توسل به قانون ، آن را یک جرم استثنایی قلمداد کرد . ظاهرا کلیسای کاتولیک در برابر دستگاه قضایی از مصونیت برخوردار است. ) .

    امید واریم جهان ،گام به گام به حقانیت دین اسلام وآموزه های قویم ، همه جانبه، ناب وجهان شمولش پی برده ؛  آن را بشناسد وبه آن بگرود که انشاء الله نزدیک است . أَلَیْسَ الصُّبْحُ بِقَرِیبٍ(1) ./. ح ط

پاورقی:

1-هود/81


 
 
 
 

موضوعات وبلاگ

 

درباره خودم

 

حضور و غیاب

 

آوای آشنا

 

اشتراک