سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 تعداد کل بازدید : 551899

  بازدید امروز : 46

  بازدید دیروز : 58

ناب - طالب پور

 
مردم دنیا در کار دنیا دو گونه‏اند : آن که براى دنیا کار کرد و دنیا او را از آخرتش بازداشت ، بر بازمانده‏اش از درویشى ترسان است و خود از دنیا بر خویشتن در امان . پس زندگانى خود را در سود دیگرى دربازد . و آن که در دنیا براى پس از دنیا کار کند ، پس بى آنکه کار کند بهره وى را از دنیا بسوى او تازد ، و هر دو نصیب را فراهم کرده و هر دو جهان را به دست آورده ، چنین کس را نزد خدا آبروست و هر چه از خدا خواهد از آن اوست . [نهج البلاغه]
 
نویسنده: حمید طالب پور ::: پنج شنبه 90/9/24::: ساعت 7:0 عصر

 

به نام خدا

 

     قال علی (ع):"لا یعرف الحق بالرجال،اعرف الحق تعرف اهله"<حق با اشخاص ورجال شناخته نمی شود،شما ابتدا حق را بشناسید  تا بتوانید اهل حق را بشناسید.>(بحار الانوار،ج 40 ص 126)

    قال علی (ع):"لاتنظر الی من قال و انظر الی ما قال "مولا علی علیه السلام (در بحث شناخت ) می فرمایند: <به گوینده ی سخن نگاه نکن ببین چه می گوید.> (غرر الحکم ح 5048)

   

برای شادی روح مقدس امام (ره)

                                          وشهدای عزیز،صلوات

                                          «اللّهم صلّ علی محمد وآل محمد وعجّل فرجهم»

     بخوانید ،تأمل کنید ونظر بدهید مهم نیست چه کسی بیان کرده، مهم محتوای آن است (شاید بعد ها اسامی گویندگان را به عرض رساندم شاید):

   * 1-{... می گوید :مذاکره با آمریکا تنها راه حل مشکلات است وتسخیر سفارت آمریکا (لانه جاسوسی )این راه را برما بست .}(هفته نامه ی هامون  10/8/78 ص 7)

   * 2- {... می گوید : گذشته را باید رها کرد  وامروزی شد . راه امروزی شدن هم تمسک به «بنیاد زندگی غربی وخرد غربی »است .}(سخنرانی در دانشکده اقتصاد دانشگاه علامه طباطبایی 11/3/1370)

   * 3- { ... می گوید : بسیاری از طرحهای آن ها در "مرکز کارتر"می تواند به طرح هایی که من در "مرکز..." دارم نزدیک باشد...، به آقای کارتر احترام می گذارم وبرای او آرزوی موفقیت می کنم ....}(مصاحبه با فاینشنال تایمز ،آینده ی نو شماره 13 شهریور 1385)

   

بنیانگذار جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی (ره) فرمودندادعای بشر دوستی وطرفداری  حقوق بشر از طرف کسانی مطرح است که متجاوز به حقوق بشر هستند وقهرمان در این امر کسی است که تجاوزش از همه بیشتر است وآن در عصر حاضر ، شخص کارتر است.»(صحیفه ی نور ج 3 ص 470)(لطفا،مقایسه کنید)

   * 4- { ... می گوید : سر دادن شعار مرگ وآتش کشیدن پرچم آمریکا ،اعمالی زشت ووحشیانه است .}(جبهه ، 30/5/78).

دوستان، قطعا احتیاج به هیچ توضیحی ندارد .

قضاوت واقعی با شما مردم بابصیرت ./.


 
 
 
 

موضوعات وبلاگ

 

درباره خودم

 

حضور و غیاب

 

آوای آشنا

 

اشتراک