سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 تعداد کل بازدید : 553087

  بازدید امروز : 103

  بازدید دیروز : 80

ناب - طالب پور

 
دانشمندی که از دانشش استفاده می شود، از هزار عابد بهتر است . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
 
نویسنده: حمید طالب پور ::: شنبه 90/12/6::: ساعت 10:56 عصر

به نام خدا

   جناب نماینده ومسئولی که ادعای ولایت مداری شما بلند است ؛وبویژه در هنگامه ی تبلیغات انتخاباتی بسیار رساتر شده ،آیا شما مخاطب هشدارها وکلام رهبری در باره ی فتنه ی 88  نبودید؟

    مواضعتان در 8 ماه اوج فتنه وحتی پس از آن چگونه بود؟ چه سندی بر محکومیت فتنه دارید ؟

برخی علاوه بر اینکه مدرکی بر محکومیت جریان فتنه ندارند که ، بالا تر از سکوت ،اسنادی مبنی بر طرفداری وحمایت آشکار وپنهان از آنها موجود است !

   بهر حال ولایت محوری باید جایی خود را نشان دهد ؛به صرف لفاظی ، چیزی به اثبات نمی رسد .جریان فتنه ی سال 88 مهمترین وحساسترین برهه ی نظام اسلامی ایران بود ،که باید آن را یکی از شاخصهای انتخاب اصلح به شمار آورد کما اینکه چنین است .شما در کدام اردوگاه مستقر بودید ؟ آیا کنار رهبری وبر علیه فتنه گران وآشوب طلبان ودشمنان نظام ومردم ؟ یا باهمرا هی فتنه گران  وساکتین، در اردوگاه دیگری بودید؟

   البته حضور سران جبهه موسوم به اصلاحات در مرکزیت کارگردانی آشوب و فتنه سال 88، ادعای اصلاح طلبی در چارچوب قانون اساسی و التزام به جمهوری اسلامی و آرمان های انقلاب و امام را به شکلی دروغی در حد« دزدی خروس و قسم حضرت عباس» درآورده، چه آن که اصلاح طلبی و رفورمیسم در ذات خود در تناقض با قانون شکنی، مقابله با جمهوریت، دعوت به آشوب و اغتشاش و هم داستانی با بیگانگان و دشمنان یک ملت دارد. 

   جالب است که این آقایان هر جا  بحثی از فتنه و سران فتنه  وموضع گیریی بر علیه آن جریان باشد، حضور نمی یابند ویا با کلی گویی می گذرند، وپاسخگو نیستند.! فتنه ای که بااندیشه ای اسلام ستیز وولایت گریز به میدان آمد! وجالب تر آنکه پس از دوسال واندی به بصیرت دست یافته وشرط حضور در انتخابات را محکومیت فتنه  وفتنه گران دانسته اند .«نوش دارو بعد مرگ سهراب »البته نام عوام فریبی هم بد نیست  گاهی در ذهنمان رژه برود.

   دریغ از یک سطر وعبارتی کوتاه در مورد فتنه وفتنه گران  ،محکومیت آن وحماسه های مردم غیور توسط  سایتها ووبلاگهای هوادار وطرفدار ایشان !

   وحال آنکه مقام معظم رهبری حفظه الله در طول دوسال بعد از فتنه در اغلب سخنرانی ها از آن یاد کردند واز بصیرت مردم رشید ایران در خنثی نمودن آن غائله تمجید نمودند .

9 دی روز بصیرت و میثاق امت با ولایت

   آیا تعهد دفاع از اصول نظام اسلامی ، شجاعت بروز مواضع وشفافیت در موضع گیری  به هنگام در برابر فتنه انگیزان ودشمنان قسم خورده ی داخلی وخارجی نظام ومردم مؤمن ،از معیار های انتخاب اصلح نیست ؟

   چرا تعصبات و علایق شدید بعضی افراد، چشم اندیشه شان را بر  چشمه های حقیقت ،بسته است .؟تا کی ؟ 

(البته کسی که هویتش با تعصب و یا لجاجت شکل گرفته مخاطب این نوشتار نیست ).

   قال رسول الله (ص):«یا علی شرّ الناس مَن باع آخرته بدنیاه وشرّ منه مَن باع آخرتَه بدنیا غیره»

ای علی بدترین مردم کسی است که آخرتش را به دنیایش بفروشد واز او بدتر کسی است که آخرتش را به دنیای فرد دیگری بفروشد .(بحار الانوار ج74 ص 49 و کافی ج 2 ص 327)

   بیاییم فقط برای خدا ، پاسداری از آبرو وخون شهیدان ، دفاع از اصول نظام اسلامی  والگوشدن برای همه ی خدا باوران و آزاداندیشان جهان علاوه بر شرکت در انتخابات با آگاهی وبصیرت به فرد اصلح رأی دهیم.

انشاءالله    


 
 
 
 

موضوعات وبلاگ

 

درباره خودم

 

حضور و غیاب

 

آوای آشنا

 

اشتراک