سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 تعداد کل بازدید : 552102

  بازدید امروز : 53

  بازدید دیروز : 94

ناب - طالب پور

 
اساس دانش بردباری است . [امام علی علیه السلام]
 
نویسنده: حمید طالب پور ::: پنج شنبه 90/11/13::: ساعت 11:0 صبح

در تاریخ 10/11/1390، جوانان 57 کشور اسلامی و 16 کشور دارای اقلیت مسلمان، مهمان ولی امر مسلمین حضرت آیت‌الله‌خامنه‌ای بودند. این دیدار  در دومین روز از برگزاری اجلاس «جوانان و بیداری اسلامی» برگزار شد، بانظرات چند تن از حاضرین در این دیدارهمراه می شویم :

 زینت‌الله اسماعیل‌اف از تاجیکستان گفت: آیت‌الله خامنه‌ای به خوبی به ما یادآور شدند که چگونه باید در برابر دولت‌های مستبد به مقابله پردازیم و از حقوق اسلامی خود دفاع کنیم و چند بار بر وحدت اسلامی تأکید کردند و از دیدگاه ایشان به نظر می‌رسد که ادامه‌ی بیداری اسلامی در گرو وحدت اسلامی است.

خانم تقوی دلاجی از تونس گفت: ایشان تحلیل جامعی از شرایط منطقه ارائه داد و برایم خیلی جالب بود که رهبر ایران در وسط شهر و کنار مردم و در محیطی ساده و متواضعانه زندگی می‌کند و محل زندگی ایشان هیچ شباهتی به کاخ پادشاهان نداشت.

 

جهاد حلمی، جوان فلسطینی که چفیه‌ی رهبر انقلاب را از ایشان هدیه گرفت، گفت: احساسم را نمی‌توانم توصیف کنم. ما از وجود ایشان احساس نصر و پیروزی می‌کنیم و سیدنا القائد همواره در برابر طغیان‌گران و کسانی که می‌خواهند امت اسلامی را به تفرقه بکشانند ایستادگی می‌کند.

ضیاء الصاوی از فعالین انقلابی مصری که در حضور رهبر انقلاب به ارائه‌ی نظرات خود پرداخت، گفت: این نخستین بار نبود که از مواضع آیت‌الله خامنه‌ای بهره‌مند می‌شدیم. ایشان در مقاطع مختلف، دیدگاه‌های خود درباره‌ی تحولات منطقه را ابراز داشته است. یادمان نمی‌رود که ایشان در خطبه‌ی نماز جمعه در سال گذشته، حق را به ملت ما داد. هر چند رسانه‌ها سعی بر تحریف اهداف انقلاب اسلامی ایران و مواضع ایشان داشتند اما بحمدلله نتوانستند تأثیر ایران را بر انقلاب مصر و سایر کشورها کم کنند.

نسیمی عسکروف از جمهوری آذربایجان اظهار داشت: مهم‌ترین نکته‌ای که توجه مرا به خود جلب کرد، نگاه جامع ایشان به تحولات منطقه و جهان بود، به‌طوری که تمام این تحولات در کشورهای عربی را مقدمه‌ای برای سرنگونی آمریکا بیان کردند.


 
 
 
 

موضوعات وبلاگ

 

درباره خودم

 

حضور و غیاب

 

آوای آشنا

 

اشتراک