تعداد کل بازدید : 552922

  بازدید امروز : 18

  بازدید دیروز : 66

ناب - طالب پور

 
علم باطن رازی از رازهای خدای وحکمتی از حکمت های الهی است که در دلهای هر یک از اولیای خود که بخواهد می نهد [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
 
نویسنده: حمید طالب پور ::: جمعه 90/11/7::: ساعت 5:23 عصر

    بسم الله الرحمن الرحیم

   «...آنچه که براى همه‌ى ما ،براى همه‌ى بسیجیان عزیز براى جوانها در هر نقطه‌اى از این  عرصه‌ى عظیم که مشغول کار هستند باید به عنوان شاخص مطرح باشد عبارت است از این سه عنصر بصیرت ،اخلاص، عمل بهنگام و به اندازه. این سه عنصر را همیشه با یکدیگر توأم کنید و در نظر داشته باشید. این عناصر سه‌گانه باید براى ما شاخص باشد بصیرت اخلاص عمل بهنگام و به اندازه.

   ...اگر بخواهیم این سه عنصر را تأمین کنیم باید در درون خودمان با خودمان مجاهدت کنیم یعنى جهاد اکبر. جهاد با نفس تلاشى است که امروز همه‌ى ما به آن احتیاج داریم. آنچه که براى فهم درست قضایا لازم است از جمله این است که ببینیم دشمن چه خطى را دارد دنبال میکند.

   امروز یکى از خطوط اصلى کار دشمن که از عناصر مهم جنگ نرم به حساب مى‌آید این است که واقعیات را دگرگون جلوه دهد حوادث گوناگون را دگرگون جلوه دهد. خود تبلیغاتى که دشمن در این زمینه انجام می دهد نشانه‌ى ضعف اوست. دشمن هر جا که در میدان واقعیت دچار مشکل میشود و کم مى‌آورد بر حجم تبلیغات مى‌افزاید.

   امروز اگر به تبلیغات دشمن نگاه کنید مى‌بینید اگر در مسائل اقتصادى اظهارنظر می کنند همه‌ى حرفشان این است که بن‌بست است ،گره ناگشودنى است، اشکالات فراوان است ،فردا چنین خواهد شد. یک عده‌اى هم این مسائل را باور می کنند و همانها را در داخل تکرار می کنند.

   قبل از شروع انتخابات و آن قضایاى فتنه بعضى از کسانى که بعداً امتحان خودشان را در فتنه دادند به ما مراجعه می کردند که آقا سال آینده سال سختى است یعنى همان سال 88 از لحاظ اقتصادى چنین است چنان است فضا را تنگ ،تاریک، مشکل، غیر قابل عبور ،جلوه می دادند مسئولین را یک جور می خواستند دلسرد کنند ،مردم را یک جور. این تبلیغات نشانه‌ى این است که آنها از این حرکت عظیم و پرشتابِ مسئولین و مردم عقب ماندند. پس اگر چنانچه این جهتگیرى دشمن دانسته شد نگاه انسان به واقعیت نگاه درستى خواهد شد نگاه نافذى خواهد شد».

(بیانات مقام معظم رهبری حضرت آیت الله خامنه ای در جمع بسیجیان  استان قم-

  2/8/1389)


 
 
 
 

موضوعات وبلاگ

 

درباره خودم

 

حضور و غیاب

 

آوای آشنا

 

اشتراک