سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 تعداد کل بازدید : 551448

  بازدید امروز : 18

  بازدید دیروز : 235

ناب - طالب پور

 
بنى امیه را مهلتى است که در آن مى‏تازند ، هر چند خود میان خود اختلاف اندازند . سپس کفتارها بر آنان دهن گشایند و مغلوبشان نمایند [ و مرود مفعل است از « ارواد » و آن مهلت و فرصت دادن است ، و این از فصیح‏ترین و غریبترین کلام است . گویى امام ( ع ) مهلتى را که آنان دارند به مسابقت جاى ، همانند فرموده است که براى رسیدن به پایان مى‏تازند و چون به نهایتش رسیدند رشته نظم آنان از هم مى‏گسلد . ] [نهج البلاغه]
 
نویسنده: حمید طالب پور ::: چهارشنبه 90/11/5::: ساعت 5:22 عصر

به نام خدا

ولی امر مسلمین حضرت آیت الله خامنه ای حفظه الله :

  «باید از میدان در نروید. این‏جور نباشد که اگر چنانچه در باره‏ى قصاص اسلامى، در     باره‏ى اقتصاد اسلامى، در باره‏ى شکل حکومت اسلامى، در باره‏ى قانون اساسى شما، هو   و جنجال و هیاهو در دنیا راه انداختند- که امکانِ این کار را هم دارند که هیاهو راه بیندازند- شما جا بزنید؛ نه، بر مبانى خودتان پافشارى کنید. مبانى شما، عبودیت خداست، خدمت به بندگان خداست، دشمنى با دشمنان خداست، دشمنى با دشمنان بندگان خداست؛ این‏هاست شعارهاى ما. نظام جمهورى اسلامى نظامى است بر این پایه‏ها»(19/6/1387)

   عضواصلاحاتی  کمیسیون اقتصادی مجلس در گفتگو با فرا رو منفعلانه وبا ترس و واهمه وبی اطلاعی گفت:

 « آیا نمی‌شد وضعیت مطلوب‌تر اقتصادی برای مردم رقم بزنیم و در تعامل با کشور‌های خارجی(آمریکا واروپا) از این زبان سخت و خشن استفاده نکنیم»

  دوستان کمی تأمل نموده ،مقایسه کنید مواضع اصولی وپایبندی مسئولین طراز اول نظام اسلامی را بر ارزشها ومبانی اسلامی ،با سخنان این عناصر سست وجبان وخود باخته که البته ایشان وهمفکران شان سابقه ای چندین ساله در فروش ایران اسلامی وحرّاج ارزشها ومبانی نظام اسلامی با آن همه شهید و سختی ودشواری ،دارند .وتورق پرونده ی آنها ،چرایی این مواضع بی منطق وبی ارزش توسط ایشان وپادوهایشان را آسان می کند.

   شهدا ورزمندگان وخانواده ی آنها ومردم غیور وزجر کشیده  ی ایران اسلامی هیچگاه آرمانهایی از جنس رفاه زدگی واتراف وتن به ذلت دادن ،نداشته اند وبرای لقمه ای نان ویا تعریف عده ای ودولتی  بی دین وشیطان صفت وظالم طمع نکرده اند ، سختی می کشند اماحاضر نیستند تن به خواری والتماس وذلت دهند.واین شعار سید شهیدان وسرور آزادگان جهان را فراموش نمی کنند که:  "القتل اولی من رکوب العار و العار خیرٌ من دخول النار؛ کشته شدن با شرافت و عزّت، بهتر از ننگ و ذلّت و بندگی است." و فرمودند: "انی لا أری الموت الاّ السعادة و لا الحیوة مع الظالمین الاّ برما؛ مرگ با شرافت جز سعادت نیست و زندگی با بیدادگران جز رنج و زحمت نیست." همچنین از آن حضرت نقل است، که فرمودند:"هیهات منّا الذّلة؛ از ما ذلّت و تسلیم در برابر ظلم و طغیان ، دور است ". و در پیامی به همه مسلمانان فرمودند: "مثلی لا یبایع مثله ؛ مثل من، هرگز با مثل یزید بیعت نمی کند."

حکومت آمریکا واروپا واسراییل کدام مبانی حکومت یزید را کم دارد که بعلاوه، تزویر و خیانت را  هم دارد.

خدایا ما را در مسیر حق وحفظ ارزشها واصول اسلامی وشجاعت دفاع از آنها موفق بدار.

به نام نکو،گر بمیرم رواست(شاهنامه)./. 


 
 
 
 

موضوعات وبلاگ

 

درباره خودم

 

حضور و غیاب

 

آوای آشنا

 

اشتراک