سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 تعداد کل بازدید : 550699

  بازدید امروز : 11

  بازدید دیروز : 37

ناب - طالب پور

 
محبوب ترینِ کارها نزد خدا، شادمان ساختن مؤمن است، از طریق برطرف ساختن گرسنگی اش و یا زدودن اندوهش . [.رسول خدا صلی الله علیه و آله]
 
نویسنده: حمید طالب پور ::: سه شنبه 97/1/21::: ساعت 3:6 عصر

 

به نام خدا

امام صادق«ع» : علماءُ شیعتِنا مُرابطون

اهل علم، مرزبانان و نگهبانان دین و عقاید اند ؛ آری به ویژه در این پیچ تاریخی بسیار مهم و در این زمانه که درک درست از دین و تبیین ،ترویج و دفاع از حریم آموزه های اسلام ناب و تبلیغ آن به تمام عالم نیاز به متخصصان ، افراد مستعد و دلسوز دارد؛ بسیار خیرخواهانه و به هنگام است که جوانان و نوجوانان مستعد، باهوش و نخبه، خود را در مسیر خواستگاه انبیاء ، اولیاء و ائمه ی اطهار«علیهم السلام» قرار دهند تا با درک عمیق و دقیق از دین، آگاهانه و متعهدانه خدارا یاری کنند.           

  و چه اندوهمندانه باید از کسانی که منع راه خیر کرده و سد راه تربیت مدافعان حریم دین و قرآن می شوند، سخن گفت و البته باید افرادی را که ناآگاهانه، علاقه مندی و تمایل نوجوانان و جوانان ورود به حوزه های دینی راخاموش می کنند، با مغرضان و عامدان منعِ خیر، تفکیک وجدا کرد.  امید آنکه خداوند تردیدکنندگان را به ساحل یقین؛ و جاهلان ومنحرفان فکری را هدایت نماید.

 به هرحال تبلیغ و دفاع از حریم اسلام ناب محمدی«صلی الله علیه وآله»،  به یار و یاور باهوش، بصیر، کوشا، شجاع و مستعد نیاز دارد. وبدانیم که در این زمانه، بیشتر از هر موقعیتی به متخصص دین شناس و بابصیرت نیاز داریم.

مهلت ثبت نام حوزه های علمیه تا پایان فروردین 97، وآغازی بر پایان تردید وتخریب

هرکه دارد هوس یاری- دین خدا- بسم الله

 


 
 
 
 

موضوعات وبلاگ

 

درباره خودم

 

حضور و غیاب

 

آوای آشنا

 

اشتراک