سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 تعداد کل بازدید : 550602

  بازدید امروز : 14

  بازدید دیروز : 5

ناب - طالب پور

 
[ و در دعا هنگام باران خواستن گفت : ] خدایا ما را سیراب ساز به ابرهاى رام به فرمان ، نه ابرهاى سرکش خروشان [ و این از گفتار فصیح عجیب است ، چه او ابرهاى با رعد و برق همراه با بادها و آذرخشها را به شتران سرسخت همانند فرموده است ، که بار از پشت بیفکنند و در سوارى دادن سرکشى کنند ، و ابرهاى تهى از رعد و برق ترسناک را به شتران رام تشبیه کرده است که شیرشان را به آرامى مى‏دوشند و به آسانى بر پشتشان نشینند . ] [نهج البلاغه]
 
نویسنده: حمید طالب پور ::: جمعه 96/11/20::: ساعت 11:18 صبح

 

به نام خدا

رفقای با انصاف وبصیر!

 معضل بیکاری حدود 6 میلیون نفر مردم ایران را نادیده بگیری ومرتب سخن از رفع حصروحمایت از ساختار شکنان بزنی!!

نظر 80 درصدی مردم مبنی بر مشکلات اقتصادی را ندیده بگیری واز افسردگی مردم وحل آن با اجرای کنسرت وآواز خوانی ورقاصی سخن بگویی!!

نزدیک به 70 درصد مردم از دولتمردان ، بهبود وضع معیشت ورونق فضای کسب وکار را مطالبه می کنند؛ اما بالاترین مدیر اجرایی به دنبال فرعی ترین وکم اولویت ترین موضوعات است!!

واقعاً این فرار از حل مشکلات اصلی کشور وطرح مسایل فرعی وحاشیه ای چه معنایی دارد؟!

چرا عاقل ! با چشم بستن بر مطالبات اساسی مردم وپرداختن به حواشی وانحراف ذهنیت مردم وسخن راندن از باید های بدون امکان تحقق خارجی وقولهای بدون عمل ، خود را در پشیمانی نا امیدی ملت از خود وجریان فکری حامی اش قرار دهد؟!

چرا دولتمردان ؛ مطالبات به حق مردم نجیب مبنی بر حل مشکلات اقتصادی ، فسادوتبعیض را نادیده می گیرند؟!

چه کاسه ای زیر نیم کاسه ی جریان پر مدعاوکم عمل است؟!

از دولتی که به تعبیر رییس کمیسیون تلفیق مجلس ؛ حال ندارد یک لایحه ی بودجه ی شفاف به مجلس بدهد وعملا با انحراف ودسبرد 80 درصدی در اجرای بودجه ، عملکرد علیل وفشل خود را نشان داده وبه جای برگرداندن عزت به پاسپورت ایرانی هر روز شاهد بی احترامی ها هستیم ،! چه انتظاری برای پاسخگویی نمایندگانش در شهرستانها بویژه شهرستان خفقان زده واستبدادگرای اردکان است !!!.(همون کنسرت رو بچسب!)  

 


 
 
 
 

موضوعات وبلاگ

 

درباره خودم

 

حضور و غیاب

 

آوای آشنا

 

اشتراک