سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 تعداد کل بازدید : 550713

  بازدید امروز : 25

  بازدید دیروز : 37

ناب - طالب پور

 
دانشمندان، پاکترین مردم در خلق و خوی وکم طمعترین آنان در خلقت و طبیعت اند .و مرکّب آنان برتر از خون شهیدان است [امام علی علیه السلام]
 
نویسنده: حمید طالب پور ::: جمعه 96/6/3::: ساعت 4:51 عصر

به نام خدا 

تشکیل بیش از 400 حلقه صالحین در اردکان

 

 به گزارش اردکان امروز« حجت الاسلام و المسلمین حمید طالب پور» در گفتگو با خبرگزاری بسیج ضمن اعلام این خبر، گفت: طرح شجره طیبه صالحین در راستای تحقق منویات امام راحل عظیم الشأن (ره) و، ولی امر مسلمین حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای (حفظه الله) در سال 1387 کلید خورد.

وی افزود: شجره طیبه صالحین طرحی کشوری و در جهت ارتقاء سطح معرفتی، بصیرتی و مهارتی است که بر آموزه‌های تربیت محور و عملکرد‌های پرورشی استوار است.

طالب پور اظهار داشت: مقام معظم رهبری در نشستی با مسئولین حلقه‌های صالحین فرمودند: «این حلقات صالحین از کار‌های خوب و برجسته است ... کیفیت‌ها باید بالا برود؛ البته کیفیت بر کمیت ترجیح دارد، لکن کمیّتِ با کیفیت هم دارای اهمیت است یعنی گسترش سطحی و عرضی همراه با عمق یابی، هردو باید مورد توجه قرار بگیرد. امروز دنیای اسلام محتاج این حرکت بسیجی است.»

وی گفت: بر این اساس حلقه‌های صالحین از سوی بسیج در سطح کشور سازماندهی شد، اما بخاطر برخی از نقایصی که در مسیر اجرای این طرح مشاهده گردید از نیمه دوم سال 1395 این برنامه با راهبردی جدید و نگاهی تشکیلاتی و منظم در قالب طرح تربیت و تعالی از استاد، استادیار، سرمربی، مربی، سرگروه و متربیان با رویکرد مسجدمحور و قرار دادن مسجد به عنوان مدار حرکت طرح با برنامه‌های مفید، غنی، متنوع و همکاری و همیاری دلسوزانه و افتخاریِ علاقمندان حوزوی، دانشگاهی و بسیجیان مخلص و پرنشاط به فعالیتش ادامه می‌دهد.

استادیار طرح صالحین اردکان گفت: حلقه‌های صالحین، ثمره شجره طیبه انقلاب اسلامی است که جوانان، نوجوانان و اهالی مسجد را با اسلام، انقلاب برخاسته از اسلام ناب، اهداف و برنامه‌های متعالی نظام اسلامی با رویکردی تربیتی و تعالی بخش آشنا می‌سازد.

وی اظهار داشت: در شهرستان اردکان حلقه‌های صالحین به همت ناحیه مقاومت بسیج به صورت تشکیلاتی اداره می‌شود و در حال حاضر در بسیج محلات مجموعاً 296 حلقه شامل یک حلقه استادیار با سرمربیان، 6 حلقه مربیان، 55 حلقه سرگروه‌ها و 234 حلقه متربیان سازماندهی شده که در سه سطح ویژه، الف. و ب. کار آموزش وتربیت بسیجیان را بر عهده دارند.

حجت الاسلام طالب پور افزود: در بسیج اقشار هم 110 حلقه ایجاد شده است که با تشکیلات مناسبی که وجود دارد کار خود را ادامه می‌دهند.

وی تصریح کرد: موضوعی که از ابتدای امسال بیشترین دغدغه مجموعه حلقه‌های صالحین بوده، بحث مسجدمحوری است که در حلقه استادیاران منتخب کشوری در مشهد مقدس مطرح گردیده و پیشنهاد‌ها وراهکار‌های بسیار خوبی ارائه گردید و خوشبختانه در شهرستان نیز پیگیری شده و کار‌های شناسایی مساجد موفق و الگو طبق شاخصهادر حال انجام است و امیدواریم با همت همه دلسوزان و اهالی انقلابی شهرستان به نتیجه مطلوب دست یابیم و افق‌هایی که برای این طرح ترسیم شده است به حول وقوه الهی وهمت وبرنامه ریزی دوستان تحقق پیدا کند.

وی در ادامه، از همه بسیجیان و نیز از برادران و خواهران دست اندر کار این طرح نورانی و با برکت از جمله استاد بزرگوار شجره طیبه صالحین در استان، حضرت آیت الله مدرسی و نیز فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج اردکان و بویژه از تلاش‌ها وپیگیری‌های حجت الاسلام، ولی الله هاتفی در هماهنگی امور طرح در شهرستان اردکان تشکر وقدردانی نمود.

استادیار طرح صالحین در ناحیه مقاومت بسیج اردکان از مردم شریف و متدین این شهرستان به ویژه اهالی مسجد و پایگاه‌های مقاومت بسیج درخواست کرد که با انسجام، وحدت و حرکت حول محور ولایت، با شرکت در حلقه‌های صالحین ادامه دهنده مسیر نورانی امام راحل عظیم الشأن و شهدای گرانقدر باشند.


 
 
 
 

موضوعات وبلاگ

 

درباره خودم

 

حضور و غیاب

 

آوای آشنا

 

اشتراک