سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 تعداد کل بازدید : 550166

  بازدید امروز : 11

  بازدید دیروز : 69

ناب - طالب پور

 
آنکه در فراگیریش پرهیزگاری نورزد، خداوند به یکی از این سه چیزمبتلایش می کند : یا او را در جوانی بمیراند یا وی را در روستاها بیفکند و یا به خدمت پادشاه مبتلا گرداند . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
 
نویسنده: حمید طالب پور ::: جمعه 96/6/3::: ساعت 2:32 عصر

به نام خدا

تلاقی سلایق مختلف سیاسی اجتماعی در نقطه ی عطفی مبارک، نوید بخش رسیدن به نوعی بلوغ سیاسی اجتماعی است.

درآستانه ی 40 سالگی انقلاب اسلامی به نظر می رسد مردم شریف و به ویژه گروه های سیاسی شهرمان به رشد و بلوغی نزدیک می شوند که با معیارهای اسلامی همخوانی و هماهنگی دارد.

هرچند نگاه اسلام وعلمای اسلام شناسی همچون علامه طباطبایی و استاد شهید مطهری بر فرد گرایی لیبرالیستی و اجتماع محوری سوسیالیستی نیست اما در عین حال  فرد واجتماع را در بلوغ فکری و رشد منطقی و ساختار سازی نظام مند، دخیل می دانند.

و چه مبارک است رسیدن مردم و نخبگان یک شهر به نقاط مشترک  و ترک اختلافات و رویه های فکری شیطانی که هر چه در طول این 40 سال انقلاب ضربه خورده ایم از همین رویه هاست.

جای جشن وذوق زدگی دارد پیروزی تبلور اسلام حقیقی و وحدت افکار بر نفاق و تفرقه ی ظاهربین در قالب اصول گرا نمایی و اصلاح طلب نمایی .

امیدواریم تبلور این پیروزی  که در شورای اسلامی شهر اردکان بازتاب یافته با تصمیمات منطقی و عاقلانه ی اعضای بزرگوار،رشید و محترم آن تداوم داشته باشد وشاهد گسترش این نگاه  اسلام پسند در سایر مراکز تصمیم ساز وتصمیم گیر شهر وکشورمان باشیم .انشاءالله  


 
 
 
 

موضوعات وبلاگ

 

درباره خودم

 

حضور و غیاب

 

آوای آشنا

 

اشتراک