سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 تعداد کل بازدید : 550715

  بازدید امروز : 27

  بازدید دیروز : 37

ناب - طالب پور

 
دنیا پس از سرکشى روى به ما نهد ، چون ماده شتر بدخو که به بچه خود مهربان بود ، سپس این آیه را خواند « و مى‏خواهیم بر آنان که مردم ناتوانشان شمرده‏اند منّت نهیم و آنان را امامان و وارثان گردانیم . » [نهج البلاغه]
 
نویسنده: حمید طالب پور ::: یکشنبه 96/7/9::: ساعت 5:3 عصر

به نام خىا 

ابوتحسین الصالحی از تک تیراندازهای ماهر و معروف تیپ حضرت علی اکبر بسیج مردمی عراق در جریان درگیری ها با عناصر تروریستی داعش در رشته کوه‌های مکحول استان کرکوک به شهادت رسید.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان،ابوتحسین الصالحی از تک تیراندازهای ماهر و معروف تیپ حضرت علی اکبر بسیج مردمی عراق در جریان درگیری ها با عناصر تروریستی داعش در رشته کوه‌های مکحول استان کرکوک به شهادت رسید.

پدر تک تیراندازهای حشدالشعبی هم به شهدا پیوست+تصاویر

ابوتحسین از سال 93 و همزمان با عضویت داوطلبانه در بسیج مردمی عراق در خط نخست درگیری با عناصر تروریستی بود و به یکی از تک تیراندازهای با مهارت تبدیل شد و تا امروز توانست 322 تن از تروریست ها را به هلاکت برساند.

 ابوتحسین الصالحی 44 سال سن داشت و در 3 سال گذشته در مناطق مختلف از جمله عملیات پاکسازی استان های « صلاح الدین و الانبار» نقش ویژه ای ایفا کرد؛ او در عراق به شیخ قناصین هم معروف شده بود.

 ابوتحسین که یک ساعت قبل از شهادتش  در پاسخ رزمنده عراقی که می‌پرسد تاکنون چند تروریست را به جهنم فرستادی، می گوید: 322 نفر!

مرد مبارزی که 322 داعشی را به جهنم فرستاد؛کیست؟+تصاویر

مرد مبارزی که 322 داعشی را به جهنم فرستاد؛کیست؟+تصاویر

مرد مبارزی که 322 داعشی را به جهنم فرستاد؛کیست؟+تصاویر

مرد مبارزی که 322 داعشی را به جهنم فرستاد؛کیست؟+تصاویر

 

 

منبع:مشرق

 پدر تک تیراندازهای بسیج مردمی عراق هم به شهدا پیوست 


 
 
 
 

موضوعات وبلاگ

 

درباره خودم

 

حضور و غیاب

 

آوای آشنا

 

اشتراک