سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 تعداد کل بازدید : 550989

  بازدید امروز : 65

  بازدید دیروز : 78

ناب - طالب پور

 
دانش، سِپَر است . [امام صادق علیه السلام]
 
نویسنده: حمید طالب پور ::: دوشنبه 96/9/20::: ساعت 11:26 عصر

به نام خدا

به نماینده محترم اردکان در مجلس وفرماندارعزیز ومطیع شهر

     حال که صنایع و مدیران وابسته به باند ثروت و قدرت، توهم برتری مدیریتی در شهر شریف اردکان پیدا کرده اند امیدواریم فرماندار گرامی وبویژه نماینده ی محترم شهر به مردم شریف و گرانقدر اردکان پاسخ دهند که :

1-توسعه ی نامتوازن ؛ آیا این توسعه ی نامتوازن و نامبارک اردکان با طراحی قبلی بوده یا نه؟

2- اگر با طراحی بوده چرا با این طراحی، اردکان را به خاک سیاه کشانده اید و چه انگیزه ای از این کار و طراحی داشته اید؟

3- و اگر بدون طراحی بوده چرا با بی برنامگی و از سر هوس چنین بلایی را بر سر مردم مظلوم و بی خبر از بی برنامگی تان آورده اید؟

3- آیا واقعا پول و سرمایه ی مردم وشهر، باید به جیب و مصرف عده ای معدود و اغلب غیر بومی برود؟ و به ولی نعمتان این شهر نرسد درحالی که شما ادعا می کنید نماینده ی مردم اردکان هستید نه مخربان آن!!

به نظر می آید با توجه به حرفها ونظرات خیر خواهانه ی مردم کوچه وبازار؛ غرور خدمت وسودای قدرت، کم کم چشمتان را از ولی نعمتانتان به سمت سرمایه داران زالو صفت وطمّاع چرخش داده وشما را در ورطه ی سقوط وافتادن از چشم مردم انداخته است !

تذکر: امید آنکه برای اولین بار؛ ورای جناح بازی ها وسیاست کاری ها لااقل برای حفظ آبروی خودتان پاسخ  منطقی ودر خور شأن مردم را بدهید. البته اگر پاسخ گو بودید که فَبِها والّا اینجانب حوصله ی به دادگاه رفتن ندارم چون باز خورد عملی شعار زنده باد مخالف من را نسبت به برخی رفقای آزاد اندیشم  دیده ام ./.

من الله التوفیق  


 
 
 
 

موضوعات وبلاگ

 

درباره خودم

 

حضور و غیاب

 

آوای آشنا

 

اشتراک