سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 تعداد کل بازدید : 550868

  بازدید امروز : 22

  بازدید دیروز : 31

ناب - طالب پور

 
کمترین حقى که از خداى سبحان بر گردن شماست این که از نعمتهاى او در راه نافرمانى‏اش یارى نباید خواست . [نهج البلاغه]
 
نویسنده: حمید طالب پور ::: پنج شنبه 90/10/22::: ساعت 12:0 عصر

 به نام خدا

  امید وارم این نوشته را بدون تعصب ،ونه از نگاه دشمنی یا دوستی که از سر صدق وواقع نمایی بخوانید.

به گزارش خبرگزاری میراث فرهنگی – گروه مجلس،عضو فراکسیون اقلیت مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرگزاری CHN گفت:<< ما در آستانه انتخابات مجلس شورای اسلامی هستیم. انتخاباتی که در هر صورت میزان مشارکت مردمی در آن، چنانکه باید و شاید بالا به نظر نمی رسد... >>. دوستان این سخن را با افاضات رسانه های دیداری وشنیداری دشمنان نظام اسلامی در ناامیدی ویأس افکنی والقاء منفی ،بسنجید واز سوی دیگر با بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی که در 19 دی سال جاری فرمودند«حضور مردم در این انتخابات دشمن شکن خواهد بود »مقایسه بفرمایید.

وادعای ولایتمداری ایشان وامثالهم  را هم اضافه فرمایید .لذا از طرفداران سینه چاک این نماینده وامثال این وابستگان فکری، تقاضا مندیم با کمی فکر  ودینداری وتأمل ، دین خود را برای دنیای دیگران ،کم کم ویا به یکباره نفروشند.در حدیثی است :

 قال رسول الله (ص):«یا علی شرّالناس من باع آخرته بدنیاه وشر من ذلک من باع آخرته بدنیا غیره» "پیامبر اسلام که درود خدا براو وآلش باد خطاب به علی  علیه السلام فرمودند:ای علی بدترین مردم کسی است که آخرتش را به دنیایش بفروشد واز او بدتر کسی است که آخرتش را به دنیای فرد دیگری بفروشد"(بحارالانوار ج 74 ص 46).

خدایا به محمد وآل محمد (ص) ودر آستانه ی اربعین شهادت امام حسین (ع) ویاران وفادارشان ،ما را از دنیا زدگی ،دنیا گرایی وواقع گریزی برهان ./.


 
 
 
 

موضوعات وبلاگ

 

درباره خودم

 

حضور و غیاب

 

آوای آشنا

 

اشتراک