سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 تعداد کل بازدید : 550854

  بازدید امروز : 8

  بازدید دیروز : 31

ناب - طالب پور

 
در آغاز سرما خود را از آن بپایید و در پایانش بدان روى نمایید که سرما با تن‏ها آن مى‏کند که با درختان . آغازش مى‏سوزاند و پایانش برگ مى‏رویاند . [نهج البلاغه]
 
نویسنده: حمید طالب پور ::: چهارشنبه 97/3/2::: ساعت 1:45 عصر

 

به نام خدا  

آیا فکر کرده اید که تلاطم بازار ارز وطلا وارزاق عمومی وایجاد گرانی وعدم ثبات بازار اقتصاد ایران ، یک بازی سیاسی است؟ چرا؟

بسیار ساده است؛

برجامِ به اصطلاح 1 با ادعای حذف تحریمهای هسته ای منعقد گردید اما با توافق مرموز ایران وبا یک توافق خود خوان تیم مذاکره کنند ه ایران!! اما توضیح :

با وجود امکان حذف تحریمهای تسلیحاتی وموشکی وفضایی بر علیه ایران اسلامی ، اما آن را تا 5 سال به تعویق انداختند ،البته شاهد هم برای ادعای ما از غیب ! رسید ؛ و سرگئی لاوروف وزیر امور خارجه روسیه پرده از روی ماجرا برداشت «ما وچین می خواستیم تحریمهای تسلیحاتی لغو شود اما علیرغم حمایت ما، خود تیم ایرانی موافقت کردند که تحریمهاتا 5 سال ادامه یابد در نهایت، همکاران ایرانی ما که طبیعتا تصمیم گیرنده اصلی بودند موافقت کردند که در این مورد معامله کنند .طبیعتا ما وچین با توجه به اینکه ایران با آن موافق بود از آن حمایت کردیم .در این دوره، تسلیحاتی که به ایران داده می شود باید تحت نظارت شورای امنیت سازمان ملل (بگو جاسوسان آمریکا واروپا) باشد»

واین موافقت تلخ با مواضع آقای دکتر روحانی در مناظرات ،هماهنگ است که طلبکارانه خطاب به مدافعان حقیقی عزت وشرف ایران اسلامی فریاد زد: «روی موشک شعار نوشتند تا برجام را بر هم بزنند، برای اینکه ما نتوانیم از برجام استفاده کنیم!!»

 البته آن زمان شاید برای ما نامفهوم بود که برجام هسته ای چه ربطی به موشک وتسلیحات دارد اما نگو که تیم مذاکره کننده ، خود، مقدمات پذیرش برجام 2 و3 یعنی خلع سلاح موشکی وهوا فضا و... را فراهم می کرده واین روزها ، با تلاطم وفشار اقتصادی داخلی واروپائیان(ترک شرکتها ،لغو قراردادها و...) بر مردم ،در صدد فشار بر افکار عمومی ومسئولین دیگر برای پذیرش برجام تسلیحاتی وموشکی ومحدود کردن بُرد موشکهای بالستیک وبازدارنده ی ما تا 300 کیلومتر آن هم با نظارت قوی واطلاع قبلی در پرتاب هستند .

آری رفقا! وقت نشان دادن غیرت ملی واسلامی است وقت دفاع از خونهای شهداست ، آیا دستگاه دیپلماسی ومذاکره کننده ایران  ونیز مجلس ما (در قرارداد مقدماتی FITF و...)تن به یک معاهده ی ذلت بار تاریخی خواهد داد واستقلال وشرف ما را خواهد فروخت ویا با فراست وبا ثبات قدم در مقابل زیاده خواهی ها ونقشه های شوم آمریکا ،اروپا وایادی شان خواهد ایستاد وبا تکیه بر نیروها وامکانات داخلی ، امت را با توکل بر خدا در اهداف اسلامی اش پیش خواهد برد. فاعتبروا یا اولی الابصار   

 


 
 
 
 

موضوعات وبلاگ

 

درباره خودم

 

حضور و غیاب

 

آوای آشنا

 

اشتراک