سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 تعداد کل بازدید : 550728

  بازدید امروز : 2

  بازدید دیروز : 38

ناب - طالب پور

 
هرگاه دانشمندی را دیدی، به خدمتش درای . [امام علی علیه السلام]
 
نویسنده: حمید طالب پور ::: پنج شنبه 97/1/16::: ساعت 4:46 عصر

 

به نام خدا

به نظر می رسد کمی از زمانِ بیش از حد نوشتن و حرف زدن و نقادی غیر لازم گذشته، حتی افراد فعال و دلسوز انقلاب ، با درک موقعیت حساس فعلی به عمل آگاهانه بیشتر نیازمندند.

رفقا ! اردوی جهادی مناسب ترین عرصه ی بروز عمل خالصانه وآگاهانه است؛ اردوی جهادی بهترین جایگاه برای تمرین تسلط بر نفس و مالکیت بر خود است. آری حالات معنوی وصف ناشدنی را در اردوی جهادی می یابی که تداعی گر صحنه های ایثار ،اخلاص ومعرفت دوران دفاع مقدس است.

اردوی جهادی تجلّی حکمت عملی جهاد است ، جایی برای تشخیص بهترین رفتار و افکار در مسیر الوهیت است؛ بابِ ورود به وادی فنا فی الله است؛ سفره و مادبه ی ارتزاق از مقام عندیت است. اهل مسیرِ هدایت می دانند که درباره ی اردوی جهادی هرچه بگوییم گزاف نیست.

رفقا! ما انسان ها در این دنیا زمین گیریم و دچار محدودیت های متعدد، ای کاش به خود آییم و خدایی شویم ؛ برای رهایی از این محدودیت ها و آزادی از حضیض دنیا و آسمانی شدن، به بال پرواز محتاجیم .

اردوی همه جانبه ی جهادی که هم جهاد اکبر و هم جهاد اصغر را در خود جای داده ، پَرِ پروازی می دهد تا با فنای فی الله، روح نا آرام انسان به آرامش، قرب و طمأنینه  رسد ومسلماً لذت آن قابل توصیف نیست. انسان در اردوی جهادی با ذبح امیال وخواهشهای نفسانی خود به خدا می رسد و دراین مسیر ملکوتی، مراحل را به سرعت وصف ناپذیری طی می کند.

 انسان، در اردوی جهادی پیروی از امام و ولیّ زمان را حس کرده ، انقلابی ومردمی بودن را تمرین می کند.

در پایان لازم است به همه ی رفقای فعال، خسته نباشید گفته و از خداوند برای صبر و شرح صدرشان در مقابل ناملایمات و مشکلات ، اجر جزیل و ثواب عظیم طلب نماییم.

عضوی از اعضای گروه جهادی شهید فتوحی اردکان

 فروردین 1397، روستای رباط پشت بادام

 


 
 
 
 

موضوعات وبلاگ

 

درباره خودم

 

حضور و غیاب

 

آوای آشنا

 

اشتراک