سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 تعداد کل بازدید : 550684

  بازدید امروز : 33

  بازدید دیروز : 37

ناب - طالب پور

 
بازگرداندن خشم با بردباری، نتیجه دانش است . [امام علی علیه السلام]
 
نویسنده: حمید طالب پور ::: یکشنبه 95/2/19::: ساعت 2:21 صبح

به نام خدا

     چند پارامتر را به عنوان عوامل وضعیت نابسامان ،مشمئز کننده وبسیار نامطلوب مسکن وزمین شهرستان بویژه شهر اردکان می توان برشمرد:

1-سوء مدیریت

 2-سوءنظارت

3-تقاضای زیاد وعرضه ی کم

4-داشتن منافع وبهره های چشمگیر والبته نامشروع ونا صحیح برای عده ای دلال ، بویژه برخی از مسئولین ذی ربط

5-استفاده ویا بگو سوء استفاده ی تبلیغاتی وسیاسی از فضای خود ساخته

6-و...

شاید در بدو نظر تصور شود که تقاضای زمین ومسکن توسط مهاجرین وافراد غیر بومی اعم از کارگر ، مهندس ،دانشجو و... باعث ایجاد این معضل شده (مقایسه سر انگشتی رشد بی رویه ی قیمت دراردکان با سایر شهرهای کشورگویای نابسامانی بزرگی است)، اما تحقیقا بیش از 70 درصد بروز وادامه ی این مشکل درد آور ونامناسب ، سوء مدیریت وسوء نظارت توسط مسئولین ذی ربط بر بازار زمین ومسکن وبویژه بر عملکرد دلالان وبنگاههای بعضا طمّاع وبی انصافی است که ره چند ساله را یک شبه طی کرده اند وصاحب آلاف والوفی باد آورده شده والبته خوان کرمشان را برای برخی مدیران مسئولیت ناشناس گسترده اند وهمچنان چار نعل می تازند.

     از التماس ودرخواست گذشته ، بدینوسیله به محضر بالاترین مقام اجرایی شهر ونیز نماینده ی محترم یعنی بالاترین مقام نظارتی شهر عارضیم وآگاهانه وقاطعانه می گوییم که باید نسبت به این ناهنجاری اقتصادی - اجتماعی که به صورت تبعیض آمیز وغیر منطقی بر اثر سوء مدیریت اجرایی ونظارتی دامنگیر این شهر شده است وقبل از گسترده تر شدن تصور دخالت عمدی شما وسایر مسئولین ذی ربط در این مسأله ، به جای دفع الوقت وابراز تأسف وپاس دادن آن به دیگران ؛ اقدام عاجل نموده ، خشم ونفرت مردم شریف  در این دنیا وعقوبت وعذابی که ثمره وغایت عملکرد غیر مسئولانه ی خود شماست ،را دامن نزنید.

    نیز دلسوزانه  وبرادرانه از همه ی نیروهای قضایی وسایرمسئولین وظیفه شناس شهر درخواست داریم تا مطابق قانون  به تکلیف خود عمل کرده ،احقاق حق مظلومان را به منصه بروز وظهور گذارید ./. والعاقبة للمتقین 


 
 
 
 

موضوعات وبلاگ

 

درباره خودم

 

حضور و غیاب

 

آوای آشنا

 

اشتراک