سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 تعداد کل بازدید : 550986

  بازدید امروز : 62

  بازدید دیروز : 78

ناب - طالب پور

 
هیچ سخنی نزد خداوند، محبوب تر از گفتار«لا اله الا اللّه» نیست . [رسول خدا صلی الله علیه و آله]
 
نویسنده: حمید طالب پور ::: جمعه 94/11/30::: ساعت 11:19 صبح

 به نام خدا  

 گذشت 38 سال، زمان زیادی برای یک انقلاب است، هیچ انقلابی پس از پیروزی سابقه این همه بقا و ماندگاری را نداشت، بزرگترین انقلاب‌ها پس از 15 تا 20 سال به انحراف کشیده شد و از اهدافی که انقلابیون داشتند دور شد .
 
 * ‌‌وقتی انقلابیون در حاکمیت قرار می‌گیرند محافظه کار می‌شوند و انقلابیونی که در حاکمیت قرار نمی‎گیرند به دلیل کهولت سن دچار مسائل مادی و دنیایی شده و از انقلاب اسلامی فاصله می‌گیرند، ولی در انقلاب اسلامی ما این اتفاق نیافتد.
 
  ‌در انقلاب اسلامی ریزش داشتیم ولی میزان رویش‌ها بیشتر بود،  روز به روز پیوند بین مردم و رهبر انقلاب اسلامی ایران بیشتر شد و به دلیل دینداری، مذهب، اعتقاد به فرهنگ عاشورا و گره خوردن انقلاب اسلامی با عاشورا شاهد ماندگاری انقلاب اسلامی ایران بودیم.

*از جانب مردم مشکلی متوجه انقلاب اسلامی ایران نیست، مشکل ما ، عده‌ای از افرادی که ادای انقلابی بودن را دارند ولی وقتی در حاکمیت قرار می‌گیرند به دنبال منافع حزبی و معتقد به اصلاح جامعه منهای استفاده از منویات اسلام هستند.

*برخی از مسئولان اعتقاد دارند که انقلاب اسلامی ایران به پیروزی رسید، دیگر از لباس انقلابی بودن خارج شویم به قول خودشان رسیدگی به مردم را یکی از وظایف اصلی خودشان اعلام می‌کنند ولی در عمل با پناه گرفتن به شعار حمایت از مردم چشم به کمک غربی‌ها دوختند و معتقدند که غربی‌ها باید برای ما امنیت، آسایش ایجاد کند و این در حالی است که رهبر انقلاب اسلامی ایران بحث اقتصاد مقاومتی را مطرح کردند.

*نباید انقلاب اسلامی ایران به دست افرادی سپرده شود که مقابل فرمایشات رهبر انقلاب اسلامی حرف دارند، کسانی که در مجلس ششم تحصن کردند به بهانه ی کمک به مردم ، به فکر قدرت‌طلبی خویش بودند. کسی می‎تواند به فکر مردم باشد که تفکر دینی داشته باشد، دینداران واقعی برای کمک به مردم از جان و مال و قدرت می‎گذرند و این موضوع باید مورد نظر قرار گیرد.
 
*در طرح نفوذدشمن لازم نیست که آمریکایی درداخل کشورمسندقدرت وکرسی رابه دست بگیرد همین که فرد ایرانی نگاه به غرب داشته باشد و صاحب کرسی باشد نفوذ انجام شده است.(1)

1)- سخنان سردار جعفری فرمانده کل سپاه :

 


 
 
 
 

موضوعات وبلاگ

 

درباره خودم

 

حضور و غیاب

 

آوای آشنا

 

اشتراک