سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 تعداد کل بازدید : 550876

  بازدید امروز : 30

  بازدید دیروز : 31

ناب - طالب پور

 
هنگام فتنه چون شتر دو ساله باش نه پشتى تا سوارش شوند و نه پستانى تا شیرش دوشند چنان زى که در تو طمع نبندند . [نهج البلاغه]
 
نویسنده: حمید طالب پور ::: چهارشنبه 94/3/27::: ساعت 7:56 عصر


   به نام خدا

    به نظر می رسد ادامه ی مسیر خزنده ی فتنه ی  سبز توسط جریانی راهبردی ، بازکردن پای بیگانگان به کشور وبراندازی نرم نظام اسلامی ایران با حرکتی گام به گام در قالب استراتژی فشار تحریمها بر ملت ،پوسیده شدن استخوان آنها ،خالی شدن جیبشان وگره زدن نان وآب مردم به آن،تحلیلی کاملا واقعی وعیان است .

رفقا !این پارادوکس ویک بام ودوهوا هم قابل تأمل است : از یک طرف  گرای فشار اقتصادی علیه ملت ایران را به بیگانگان می دهند تا ناکامی فتنه سبز در بسیج مردم علیه حاکمیت،جبران شود و هم خود را به عنوان نگران تحریم‌ها و منجی اقتصاد کشور جا می زنند!!

ولی تا با ولیّ زمانمان همراهیم نه ترسی داریم ونه حزنی وتا ستارگان درخشان هدایت را داریم نه تنها تحریم که اگر به جرم استقامت، قطعه قطعه هم شویم از اسلام وآرمان شهیدان دست بردار نیستیم .

وخدا را سپاس می گوییم وبر مؤمنین رشید ایران اسلامی سلام می فرستیم؛ بر شهیدان عزیز وسرافرازمان سلام ودرود می فرستیم و از مولایمان امام عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف مدد می جوییم .

  ««سلام بر دستهای بسته و پیکرهای ستم دیده شما و سلام بر ارواح طیبه و به رضوان الهی، بال گشوده ی شما.




سلام بر شما که بار دیگر فضای زندگی را معطّر و جان زندگان را سیراب کردید؛ و سپاس بی پایان پروردگار حکیم و مهربان را که در لحظه های نیاز این ملّت خداجوی و خداباور، بشارتهای تردیدناپذیر را بر دلهای بیدار نازل می فرماید و غبارها را می زداید.

و سلام بر شما ملّت بزرگ، وفادار، آگاه و مسئولیت پذیر که خطاب لطیف الهی را به درستی می شناسید و می شنوید و پاسخ می گویید.

حضور پرمضمون امروز شما در تشییع این دردانه های به میهن بازگشته یکی از به یادماندنی‌ترین حوادث انقلاب است. رحمت خدا بر شما.

و سپاس بی حد از خدای مالک دلها و سلام بی پایان بر حضرت بقیه الله روحی فداه که صاحب این ثروت عظیم است»».پیام ولی امر مسلمین حضرت امام خامنه ای حفظه الله – 26/3/94./.

 

آغاز مراسم تشییع شهدای غواص

آغاز مراسم تشییع شهدای غواص

 








 
 
 
 

موضوعات وبلاگ

 

درباره خودم

 

حضور و غیاب

 

آوای آشنا

 

اشتراک