سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 تعداد کل بازدید : 550161

  بازدید امروز : 6

  بازدید دیروز : 69

ناب - طالب پور

 
فروتنی زیور دانش است . [امام علی علیه السلام]
 
نویسنده: حمید طالب پور ::: شنبه 91/12/19::: ساعت 12:0 صبح

  به نام خدا   

 گزارش اخیر گزارشگر ویژه ایران در حقوق بشر با سفارش و تمهیدات لجستیک دستگاه سیاست خارجی آمریکا و عملگی عناصر زبون و خودفروخته از گروه های تروریستی، منافقین، ضدانقلاب و فتنه 88 بود.

 این گزارش در رسانه های وسیع غربی و صهیونیستی در حال پمپاژ به دنیا و به ویژه به ملت ایران است و هدف آنها تاثیرگذاری در انتخابات سال آینده است.

Human Rights in America/حقوق بشر در آمریکا

این مسئله پنهان نیست بلکه در مقدمه، متن و نتایج کاملا آشکار است، وقتی گزارش را آغاز می کند، می گوید ما نگران انتخابات آینده هستیم. وی همچنین خواستار حذف شورای نگهبان شده و گفته است باید هر کسی بتواند انتخاب شود و این که چرا نمی گذارید اصحاب فتنه در انتخابات شرکت کنند، چرا

در زندان هستند؟ به این ترتیب رسالت خود را مشخص کرده است، زیر سوال بردن فرآیند انتخابات در ایران، برای این که دموکراسی ایران استوار و جا گرفته است.
    محمد جواد لاریجانی رئیس ستاد حقوق بشر قوه قضائیه با اشاره به دشمنی گزارشگر حقوق بشر با اسلام اظهار کرد: نتیجه گیری احمد شهید این است که باید تمام مواردی که احکام شرع با نُرم ها و استانداردهای بین المللی مغایر است تعطیل کنیم ، نرم بین المللی یعنی چه؟ یعنی به نظر او یک غربی حق دارد مطابق روش خودش زندگی کند اما ما مسلمانان حق نداریم براساس قوانین اسلامی و دیانت خود زندگی کنیم.
   * ایران درباره حفظ امنیت خود با هیچ کس تعارف ندارد و اجازه نمی دهد اینجا بهشت تروریست ها شود و ایران جای تروریست ها نیست.
  * مواد مخدر در افغانستان تولید و حجم عظیمی از آن به غرب ترانزیت می شود، ما هم یک تنه می جنگیم، این در حالی است که اگر با قاچاقچی ها کنار بیاییم تعداد اعدامی ها 70 درصد کاهش پیدا می کند.
  * هیچ سوالی مطرح نکرده اند که ما پاسخ دقیقی به آن نداده باشیم.
  * حقوق بشر بهانه ای بیش نیست و پشت پرده این مباحث دشمنی آنها با اسلام است و دشمنی با دموکراسی است که در ایران حاکم است.

   * پولی که گزارشگر ویژه از وزارت خارجه آمریکا دریافت کرد سبب شد نتواند چیزی خلاف خواسته آنها درباره ایران بنویسد و ایران بالغ بر 100 صفحه اسناد درباره تخلفات احمد شهید به سازمان ملل ارائه کرد.


 
 
 
 

موضوعات وبلاگ

 

درباره خودم

 

حضور و غیاب

 

آوای آشنا

 

اشتراک