سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 تعداد کل بازدید : 550714

  بازدید امروز : 26

  بازدید دیروز : 37

ناب - طالب پور

 
کدورت، سرآغاز جدایی است . [امام علی علیه السلام]
 
نویسنده: حمید طالب پور ::: سه شنبه 91/10/26::: ساعت 9:54 عصر

 به نام خدا  

    دوستان ! بسیار جالب و در عین حال خنده دار است که اغلب ورشکستگان وبه کُما رفتگان سیاسی ، کسانی که به ظاهر ویا در خفا برای مقابله با نظام اسلامی ،رهبری نظام وعلیه هموطنان خود  فتنه گری کرده یا کمی با ارفاق بگوییم  فتنه آلود ودچار فتنه شدند - که برخی آقایان سیاسیون دل رحیم وسابقه دار  راضی شوند -   وهمچنان بر مواضعشان باقی اند ( نشانه اش آنکه یا در صحبتها یشان هنوز اظهار برگشت نکرده اند ویا عملا بازگشتی نداشته اند مثلا در هیچیک از راهپیماییهای 9 دی یافت نشده اندو...) آنان که با منافقین، سلطنت طلبها ، بهایی ها ، کومله ها ، ملی مذهبی ها ی نهضت آزادی، ضد انقلابهای خارج نشین ، خود فروخته های وطن فروش، رقاصه های فاسد الاخلاق ،شیخ نشینهای مترف ، قلم بدستان مزدور، با آنها که نتانیا هو از آنها به عنوان " بزرگترین سرمایه ی اسراییل در ایران" یاد کرد و با گروههایی مثل عبدالمالک ریگی ونیز طراحان انقلابهای مخملی در جهان و بالاخره  با دشمنان خارجی  اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی  همراه شدند وضربه ای تاریخی به مردم واعتبار نظام شهید داده ومقدس ایران اسلامی زدند؛  حال با همه ی قوا ونقشه وترفند در پی روزنه ای برای برگشتن اند ! واقعا خود را چه فرض کرده اند؟ وما را چه؟!!! این حرف ملت بصیر وآزموده ی ایران اسلامی است که :  

شتر در خواب بیند پنبه دانه     گهی لپ لپ خورد گه دانه دانه 

(البته مطمئنم نگارنده را متهم به تندروی وافراط نمی کنید چون مطالب مذکور اظهر من الشمس است ومخاطب اینجانب همانهایی اند که رهبری معظم انقلاب در موردشان فرمود؛کسانی اند که از راه غیر قانونی عمل کردند: « کسانی بخواهند از راه‌های غیر قانونی عمل کنند همچنانکه برخی در سال 88 اینطور عمل کردند و برای مردم و کشور مزاحمت و ضرر بوجود آوردند و برای خودشان نیز در زمین و در ملأ اعلی ، اسباب سرشکستگی و بدبختی فراهم کردند.»)./.طالب پور

رفقا ! خوب است اینجا را هم مطالعه کنید :متهم ردیف اول تقلب برای انتخابات آزاد قمپز در کرد! واینجا( انحطاط اخلاقی و تمسخر حجاب توسط  )


 
 
 
 

موضوعات وبلاگ

 

درباره خودم

 

حضور و غیاب

 

آوای آشنا

 

اشتراک