تسبیح دیجیتال

نام:
ايميل:
سايت:
   
متن پيام :
حداکثر 2000 حرف
كد امنيتي:
  
  
 


ما چند ساله کارمون فقط تعجب کردنه...

با مطلب چرا تابش به روز شده ام.

+ يكي بين ازدحام 
پيامي به وبلاگ زردوگ اگر درج نکرد يا سانسور کرد شما زحمتش را بکشيد : آقاي پايدار به نظر ميرسد اصول شما همان اصول اصلاحطلبان تند رويي است که با تعصبي کور جاده صاف کن دشمنان هستند.
حجاريان - کديور - سروش - مهاجراني - نبوي - امير ارجمند - خاتمي - موسوي - کروبي- ابطحي -... از اينها درس مي گيري و به اعتقادات اينها پايبندي؟
فتنه را چه ؟ قبول داري ؟
زندانيان سياسي فتنه گر را چه ؟ حامي هستي يا ؟
به تقلب در انتخابات 88 مصر هستي ؟
ولايت فقيه رادر حد قانون اساسي قبول دارد يا ؟
چرا شما ها اهل شفاف سازي نيستي ؟
چرا هيچ وقت جرات نداريد محکم و اساسي خودتان را معرفي کنيد؟
دنبال چه هستيد؟
دست فتنه گران را مردم ايران اسلامي در 9 دي قطع نمودند!
به اردکان نگاه نکنيد که مردم ولايتمدارش تنها به خاطر عشق به خانواده خاتمي و مرحوم آيت الله روح الله خاتمي تمايل به محمد خاتمي دارند. عزيز برادر ، اگر محمد خاتمي پسر روح الله خاتمي نبود حتي يک نفر از مردم اردکان هم حاضر نبودند حمايتش کنند . اگر تايش وابسته به اين خاندان نبود رايش همان 1313 تايي بود که در دوره اول ثبت ناميش کسب کرد.
مردم اردکان اصلاح طلب و فتنه جو و حامي فتنه و ضدولايت فقيه نيستند. مردم به عشق و علاقه عالم فرزانه ديارشان به خاندان خاتمي علاقمندند و اي کاش از اين عشق و علاق و ارادت خالاصانه سوء استفاده نمي شد.
مطمن باشيد که در آخرت امثال تابش و محمد خاتمي و ... بابت سوئ استفاده از ارادت خالصانه مردم آنچنان مورد سئوال قرار گيرند و تاوان اين گناهشان را بدهند ...
کمي بينديش
ضمنا اين پيام را عينا در ديگروبلاگها مي فرستم پس سعي بفرماييد درج نماييد و سانسور نفرماييد.
کاربر گرامي
در تاريخ جمعه 9 دي 90 نوشته (معناي احترام به سبك ليبرالي(بخوانيد اصلاح ... يا برعكس)) شما به فهرست نوشته هاي برگزيده در مجله پارسي نامه افزوده شده است. موفق باشيد.