• وبلاگ : ناب - طالب پور
  • يادداشت : عيد در قرآن وروايات
  • نظرات : 0 خصوصي ، 2 عمومي
  • ساعت دماسنج

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    سلام همشهري،جالب بود براي تاييد مطلب رو با اجازه در وبلاگم(بيا باهم باشيم )درج کردم
    پاسخ

    سلام جناب آقاي عبداللهي وتشكر.در پناه حق
    + جمشيدبسم الله 

    آن طلبه ي علوم ديني/ آن مجاهده كننده با شرك و خودبيني/ آن صاحب كرامات كثير/ آن نعم المولا و نعم النصير/ آن بريده از علايق دنيايي / آن خو كرده به عزلت وتنهايي/ آن صاحب تحليل هاي سياسي/ آن منتقد مذاكره و ديپلماسي / آن آرزومند فتح باب شهادت/ آن مقيم دائم كوي ولايت/ آن سيل شايعات را هدف/ آن دشمن موسيقي و گيتار و دف/ آن صاحب جمالي نوراني/ آن خشمگين شده از مكتب ايراني/ آن جا مانده از قافله ي شهادت/ آن تنديس عرفان و صداقت/ آن نور چشم خطيبان نماز آدينه/ آن بصيرت بخش به دوستان چون آيينه/ آن صاحب وبلاگ ناب / آن گرفته از چشم دشمن فرضي خواب/آن مرد نيكبخت و سعيد/ مولانا المريدين حاج حميد.

    در بيان كراماتش همين بس كه در بصيرت بخشي به دوستان بي بصيرت روز و شب نمي شناخت و در علوم ديني صاحب نظر و در علوم غير ديني اهل خطر.

    روزي مريدان گفتندي كه يا شيخ اين گونه كه خود را وقف فضاي سايبري كرده اي بيم جان ميرود. و او با نگاهي عاقل اندر سفيح گفتي كه با فضاحتي كه دكتر به بار آوردي همان به كه از عوالم حقيقي گريزان ودر فضاي مجازي حيران.

    و مريدان را از اين پاسخ وجد حاصل گرديد ودر آن ميانه سماعي در گرفت كه عوام تا چهل شبانه روز فضا را غبار آلود همي ديدندي .

    پاسخ

    سلام بر واجد جمشيد( اسمي كه به مناسبت به وجد آمدن شگفت انگيزتان برازنده تان مي نمايد) بهر حال اميد وارم در اين سماع ورقص اعجاب آميزتان كه ريشه در فرمايشات خارق العاده و جن زده ي بعضي ها دارد بزودي همراه با طيف ايشان، عالم سخيف وپست مادي را عبور كرده در ابد براي تمام چله ها خالد گرديد. بهر وصف از اين دراز وقتي كه نهاديد ،واز اين نثر شعر گونه تان مراتب سپاس به جا آوريم الحق که شکفته ايد وگويا رسالت ما هم رو به پايان است . ليثيرو دفائن العقول ./.