• وبلاگ : ناب - طالب پور
  • يادداشت : تولي بدون تبري يعني پوچ
  • نظرات : 0 خصوصي ، 7 عمومي
  • ساعت ویکتوریا

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + محمد رضا رادمهر 
    با سلام
    فک نکنم تولي هم داشته باشند
    مگر مي شود تولي داشت ولي تبري نداشت
    مثلا امام حسين را دوست داشت ولي شمر را دشمن نشمرد
    اگر ما موضعي نسبت به يزيديان نگيريم تولي نداريم واگر بگوييم داريم دروغي بيش نگفته ايم
    پاسخ

    سلام بله حق با شماست اما همچنان كه از نوشته بر مي آيد جهت وحيث بحث متفاوت است .در پناه خدا
    سلام بر استاد گرانقدر ... آفرين بر هوش و ذکاوت ... ولي قرار بر جايزه نبود. ايشالله به لطف خدا جايزه را همه مردم دست به دست هم در روز 12 اسفند کادو کنند.
    پاسخ

    سلام وتشكر .در پناه خدا
    + زنده باد مخالف من!!! 
    فقط نظرگاي بم طب خود تاييد مکني.........!!!!!؟؟؟؟؟؟
    پاسخ

    سلام بر شما !! به جز چند يادداشتي كه به علت ان در نوشته ام اشاره كردم همه را تأييد كرده ام لذا هرچند اين شعار رابالجمله قبول ندارم وفي الجمله مي پذيرم ولي فكر مي كنم بيش از سازنده ي شعار وحاميانش ،به مقداري كه مطابق شرع مقدس بوده است عمل نموده ام وبه نظرهاي متفاوت ارج نهاده ام ( ويقين دارم حرفتان ،صرف ادعاست !!!).در پناه خدا
    + حالا بماند 

    سلام شب همگي به خير

    آقاي پايدار در وبلاگ"اردکان نگين کوير ما" با عبارت "اما اين به معني آن نيست که به خود اجازه دهم تا هر چه بر زبانم جاري مي شود و يا به ذهنم خطور مي کند و يا ميشنوم و حدس مي زنم را بدون هراس از تبعات دنيايي و اخروي آن عليه ديگر نامزدهاي عزيز بنويسم." ادعا دارند که به ديگران توهين نمي کنند و هر حرفي را در مورد کانديداهاي ديگر بر زبان نمي اورند ما سوال داريم از ايشان اگر در حال حاضر ضعفي از کانديداهاي ديگر سراغ دارند و يا نسبت به مواضع اصولي (نه اجرايي چون وظيفه اصلي نماينده را کار اجرايي نمي دانيم بلکه مواضع اصولي ايشان در مواقع حساسي که براي کشور پيش ميايد بسيار مهمتر است ) کانديداهاي محترم نقطه ضعفي سراغ دارند وظيفه دارند با حفظ احترام بيان نمايند و کتمان حقيقت نکنند زيرا مسئوليت دارند و بيان نقاط ضعف همراه با ادب کجايش بي ادبي است و کجايش ضد اخلاق است که ايشان فرا فکني مي کنند و اما مطلب دوم اين است که ما با نهايت احترام به نماينده محترم فعلي جناب اقاي تابش اين سوال را داريم که ايشان چرا در طول اين دو سال مواضعشان نسبت به جريان فتنه ضعيف بوده ؟ ايا فتنه را مانند برخي فقط سوء تفاهم مي دانستند و مي گفتند لازم نيست به ان دامن بزنيم؟‌ علت ان چيست؟مگر انسان مي تواند فتنه را فراموش کند ؟ حالا اين سوال ما کجايش توهين به نماينده محترم و بي ادبي به ايشان است بله اگه کسي بي منطق باشد هيچکس موافق او نيست از هر جناحي مي خواهد باشد ؟ ايا ما با اين سوال هر چه بر زبانمان جاري شده گفته ايم ؟ آيا با حدسيات صحبت نموده ايم ؟‌يعني ما از تبعات دنيوي و اخروي اين سوال غافل بوده ايم؟ اتفاقا به خاطر اينکه به تبعات اخروي فکر مي کنيم مي خواهيم پاسخ اين سوال براي خود ما و ديگر ان روشن شود ؟حقير فقط سوالي مطرح کرده ام و انتظار داريم نماينده محترم پاسخ بدهند؟


    پاسخ

    سلام وشب شما هم به خير .در پناه خدا
    + ------ 
    با سلام لطفا در يه پستي منتشرش كنيد
    اندر احوالات دوستان ا ص ل ا ح ط ل ب
    اي کاش اين دوستان که اينقدر در نوشتن و آسمان ريسمان به هم بافتن و نقد اوضاع و محکوم کردن و ... استادند بگذريم از اين که يد طولايي هم در بيانيه دادن دارند آخر امان از تجربه ( سلسه بيانيه هاي ستاد هماهنگي شوراي سبز) ولي اي کاش آن حضرات و دوستانشان و اربابانشان هم کمي به فکر مردم مظلوم و بي دفاع بحرين بودند آخر فکر نکنم اهميت اين مسئله کم از نروژ باشد ( البته شايد بنده حقير اشتباه فکر مي کنم و گرنه حضراتي که بيانيه دادن و اجبار به خواندن آن برايشان مثل آب خوردن است که حتما تا حالا هزار باره بيانيه مي دادند پس عيب از بنده است و گرنه بحرين رو ولش ) شايد هم در اجلاس هاي منطقه اي با خائن الحرمين مشغول بحث و گفتگوي ... هستند آخر با همين گفتمان هاست که پولهاي ميلياردي به عزيزان هديه داده مي شود.
    کاربر گرامي، سلام
    در تاريخ يكشنبه 30 بهمن 90 نوشته (تولي بدون تبري !) شما به فهرست نوشته هاي برگزيده در مجله پارسي نامه افزوده شده است. اميدواريم هميشه موفق باشيد.
    پاسخ

    سلام وتشكر .در پناه خداوند منان